Camillo Sia - Bezatbildīga attieksme pret darbu
Juridiski man bija saistības ar SIA "Camillo", bet, kā es sapratu, SIA "Tina Mēbeles" tas pats. Pasūtīju viņiem virtuves mēbeli. Par 2.15 metru garo virtuves mēbeli, galdu un papildus antresoli samaksāju 1660Eur. Tā kā pats māku uzprojektēt mēbeli, galvenos rasējumus es pats sagatavoju un iesniedzu viņiem. Kad pienāca brīdis montēt mēbeli, sākas pirmie brīnumi. Izrādās, ka tika sajauktas manas skices un ražots viss pēc veciem, kaut gan viņus brīdināju un prasīju vecos izmest ārā. Izgājām no problēmas nogriežot antresoļu augšējas malas un aplīmējot augšējas malas vēlreiz. Bija arī citi sīkumi, bet par to ilgi rakstīt. Pats galvenais sākas vēlāk. Pietrūka pāris detaļas, paneļa, galda kāju vajadzēja citu, kā arī es palūdzu iebūvēt vienu mazo atvilkni, ko man apsolīja izdarīt bezmaksas. Mani draudzīgi palūdza samaksāt atlikušo summu tagad, bet tos sīkumus viņi izdarīšot vēlāk. Samaksāju un sāku gaidīt. Kopš tā laika es vienīgais viņiem zvanīju, jo interese par mani pazuda. Bija visādas atrunas: "materiāls beidzas, jāpasūt papildus" vai vienkārši "mums nenormāli daudz darba", solīja pēc kāda laika atbraukt. Pēc kāda laika vispār gan menedžeris Kristaps Bulgakovs, gan tehnologs Anita Bulgakova vairs neatbildēja uz telefona zvaniem. Informēju viņus pa e-pastu, ka, ja viņi man neatvedis parīs trūkstošas detaļas ar atvilkni es izplatīšu sliktas atsauksmes par viņiem, uz ko man beidzot atzvanīja un apsolīja visu sakārtot nedēļas laikā. Ar nelielu kavējumu tomēr atbrauca, bet rezultāts bija sekojošs. Neviena no trim detaļam nebija līdz galam tā, kādai vajadzētu būt. Panelis bija ar citu faktūru, galda kāja bija pavisam no citas operas pēc dizaina, bet atvilkne bija ar citu (lēto) vēršanas sistēmu, citā krāsā no iekšas un seklāka. Man vairs nebija spēka cīnīties, paneli atstāju, kāju atstāju veco, palūdzu vismaz atvilkni atvest īsto. Divas reizēs sarunājam konkrēto laiku, bet neviens nav atbraucis un uz zvanu beigās nav atbildējis joprojām. Rezultātā iztērēju daudz laika, nervu šūnas, toties dabūju pieredzi, ka nekad nedrīkst apmaksāt preci, kamēr nebūs ieskrūvēta pēdēja skrūve un ar priekšapmaksu arī jābūt trīskāršai modrībai.Secinājums. Es neesmu no piekasīgiem tipiem, bet tik neatbildīgus cilvēkus, kuri laipni pa telefonu sola vienu, bet dara kaut ko citu sastapu pirmo reizi. P.S. Tā kā viņa ražotne un birojs atrodas ostas teritorija, tad arī sūdzēties nebija kam, jo piekļūšana uz turieni ir tikai ar caurlaidēm.
Komentāri (2)
Esmu dzirdējis, ka tam kantorim esot niķis par saņemtajiem pakalpojumiem nesamaksāt. Viens pazīstamais apgalvoja, ka nu jau pirms gadiem 7 esot sniedzis šiem pakalpojumus, par kuriem neesot samaksāts vēl šobaltdien. Un attieksme - tieši tāda pati - izvairīšānās, neatbildēšana uz telefona zvaniem, kamēr nepazvani no Anitai nepazīstama numura, utt. Vēl, cik zinu, tur strādā viņas vīrs - Voldemārs - iedomīgs, lecīgs un bezgala melīgs cilvēks. Īsāk sakot, - divi zābaki no viena pāra.
Identiska situācija ar Camillo SIA, sīkumos nejiedziļināšos, bet lasu sūdzību un varu apgalvot ka pa 3 gadiem nekas nav mainījies. Kvalitāte arī ir zem katras kritikas.