Caffeine Blaumaņa - Cilvēki nevar apkalpot normāli Bolt klientus!
Šodien no rit sagribējās kafiju un kišu. Nebija iespēja atnākt klāt, izdomāju pasūtīt. Pasūtījums nokavēja 20 minūtes, pie tam saņemu garu čeku ar kļūdām, citu kišu (neēdu ar gaļu) un citu coca-colu! Pie tam volta bija sazīmēta (sasildīt) ķīšu, un ka es jau zināju priekšā-sasildīts nebija!
Atvainojumu uzrakstīja barista uz čeku! Parasti cik es zinu viņi zvana un jautā uz ko samainīt to, kas nav uz vietas. Naudu patērēju-palieku bez ēdiena.
Komentāri (5)
Šo te ierastot boltaplikācijā pie atbalsta par sūtījumu būtu sen jau saņēmis atpakaļ iztērēto..
Naudu jau saņemu atpakaļ 2h atpakaļ,bet tāpat,Tāda gadījumā labāk sazinaties ar klientu vai viņš tiešām var apēst to,kas ir izmainīts pozīcija :)
"Gaļu neēdu, parasto, visfeināko coca-cola nedzeru." :D
Runa nav par to ko es edu un neēdu:)
Tā ir attieksme pret klientiem,neviens negrib pasūtīt vienu un piegāde dabūt citu,pie tam ar čeku kur ir simts depoziciju korekcijas un aizmugure uz ātru roku uzrakstīts “atvajnojums”:)
Pati nostrādāju apkalpošana sfēra-zinu ko drīkst un ko nedrīkst darīt:)
Laikam kāds nemākulīgs darbinieks ticis pie kases aparāta vai arī slikti apmācīts jauniņais.