1. Atkārtota izsmeļoša komunikācija ar personālu. Pilnīgi pavirša attieksme, darba vietas nezināšana, kā arī atklāti neieinteresēta pieeja palīdzēt. Nevar neko paskaidrot. Noliedz visus loģiskus argumentus un izvairās no atbildības, neko nerekomendējot pretī. Kauns - tāda attieksme pret klientiem 21. Gadsimtā.
Īpaši gribētos pieminēt balss toni, kurā administratore ignorēja visus loģiskus jautājumus un izvairījās no jebkādiem paskaidrojumiem, kā arī uzbručoša intonācija. Uzbrucoša klientam...
Pašā mājaslapā rakstīts, ka fitnesa centrs strādā no 7 līdz 22, kā reizi uz vietas parādās laiki no 7.30 līdz 21.00. Wtf? Tāpat arī treniņu grafiks mājaslapā norādīts līdz 5. Janvārim. Allō, rītdien jau sestais. Ko darīt cilvēkam, kurš gribētu apmeklēt, bet novēro šādu attieksmi? Negribās vairāk nākt.
Uzaicināja uz darba pārrunām,pēc nedēļas zvana ar aicinājumu satikties ar personāla vadītāju, lai izrunātu sīkāk par darbu,to uzsākšanu. Satikos,visu izrunājām,pat sarunājām datumu kad nāku mācīties, bet iepriekš vienojoties kad pārzvanīs dienu iepriekš. Vecajai darba vietai pieteicu, ka eju prom,sarunāju kad eju prom...Bet solītais zvans nav un vēljoprojām pat nav kaut vai epasts atnācis ar darba atteikumu...Ļoti nesmuki firma izrīkojās. Un vēl lasu rakstus, ka darba devēji sūdzas par...