Adrese: |
Bukultu iela 1A, Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67144013 +371 67997003 |
Fakss: | +371 67144019 |
Informācija: | Fizioterapijas zāle Āgenskalnā Adrese: Rīga, Nometņu iela 61, ieeja no sētas puses (Pilsoņu ielas), 2. stāvs Darba dienās: no 07.00 – 21.30 Sestdienās: atbilstoši pierakstam Svētdienās: brīvdiena Telefons: + 371 67869889 E-pasts: [email protected] |
Darba laiks: |
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Veselība / Medicīna • Slimnīcas |
Sociālie tīkli: |
Orto klīnika - Sūdzības un atsauksmes
Orto Klīnika - Slikts serviss
Uz Orto Klīniku man nosūtīja fizioterapeits. Teiza lai ietu pie gulbja. Labi pierakstījos. Atnācu. Neko nejautajā uzreiz nosūtīja uz magnet. Rezonansi. (197euro maksa) teica uztaisi pēc tam naksi un visu izstastišu. Labi uztaisīju. Nāku uz konsultāciju ar rezultātiem. Paskatījās 2 minūtes un teica jums ar 3 disku problemas. Labi es zinu man no bernibas skolioze. Ko darit? Neko ķirurģiski nevajag darit. Jums tikai jāvingro. Un viss. Un teica ja sāpes loti uztaisīsiet procedūru un uzrakstīja...
Orto Klīnika - Slikts serviss
Pēc draugu ieteikuma vēlējos pieteukties pie fizioterapeita uz konsultāciju, piezvanīju pateica, ka no sākuma vajag pieteikties pie rehabilitoga. Nu labi, pieteicos, uzsverot, ka tieku uz klīniku āgenskalnā. Kad pienāca laiks vizītei, aizeju uz klīniku, man pasaka, ka mans pieraksts ir bukultu ielā, ko personīgi man neviens pa telefonu nebija teicis, līdz vizītes sākumam bija palikušas 20min, man saka, lai braucu uz turieni, atvainojiet, bet kā es no āgenskalna līdz sarkandaugavai nevaru...
Orto Klīnika - Slikts serviss
Manuprāt, ļoti sliktas prakses piemērs klientu apkalpošanā: pieraksta dienā uz izmeklējumu zvana administratore un lūdz, vai nevarētu uz šo procedūru ierasties mazliet ātrāk. Kad apsolos, ka iespēju robežās centīšos ierasties 20 minūtes ātrāk mūsu saruna beidzas. Pēc ierašanās klīnikā izrādās, ka šis aicinājums censties ierasties ātrāk ir kalpojis par pamatojumu pārcelt pieraksta laiku, tagad, izrādās esmu savu vizīti nokavējis. Un ārsts ir devies projām.. Bēdīgi.. Sabojāta darba diena.
Orto Klīnika - Attieksme, apkalpošanas līmenis, izmaksas, ārstu līmenis
Pēc pleca artroskopijas: plecs sāp vēl vairāk, uz ko ārsts (nevēlos minēt vārdu) atbild - veiksim blokādi, kas nav problēmas risinājums.. Mrt rezultātus (pieeju, kas datamed atļauj aplūkot izmeklējumu beztermiņā) , atkārtoti, nevēlas izsniegt, jo strādā pēc kaut kādas mistiskas instrukcijas (kura, visticamāk, ir izdomāta, jo uz zvanu sākotnēji atbild ar vienu tekstu, bet pēc 5min - savādāk, aizbildinoties, ka nāk pacients un nav laika runāt) . Pieņemšana - ar kavējumiem, kas būtu ok, bet tā...
Orto Klīnika - Attieksme
Pēc paziņu ieteikuma pierakstījāmies pie muguras ārsta Arta Gulbja Orto klīnikā. Vizītes cena paliela - 50 eiro, bet ko gan veselības dēļ neizdarīsi. Zinot, kā skatās muguras dakteri pirmās vizītes laikā, jo pieredze jau ir ar citiem ģimenes locekļiem, gaidam to pašu-izlocīs, izstaipīs, grozīs, apjautāsies, galu galā sakārtos mugurkaulu uz brīdi lai sāpes mazinās, nosakot diagnozi un pateiks ko darīt. Nu vismaz 20 minūtes kā ierasts citur, ārsts veltīs uzmanību. Ņemot vērā, ka uz rokas jau...
Orto Klīnika - Kā cenas izaug diennakts laikā
Vēlos padalīties savā pieredzē klīnikā Orto. Mums šīs klīnikas speciālistu ieteica paziņas. Vīram ļoti sāp gūža un tā kā patstāvīgi nedzīvojam Latvijā, tad arī nezinājām ar kādu speciālistu sākt.Pieteicām vizīti un ieradāmies klīnikā. Jāatzīst, ka pirmajā dienā bijām ļoti patīkami pārsteigti par profesionālo attieksmi. Ļoti operatīvi tika noorganizēta izmeklēšana- mugurkaula rentgens un magnētiskā rezonanse, kā arī tikām pierakstīti pie konsultanta rezultātu apkopošanai.Kad ieradāmies uzzināt...
Orto Klīnika - Apkalpošanas kultūra
ORTO klīnikā (Ortopēdijas, sporta traumatoloģijas un mugurkaula ķirurģijas klīnika) esmu apmeklējusi ortopēdu un fizioterapiju un vēlos pastāstīt par nepatīkamo pieredzi. Pieļauju, ka speciālisti klīnikā ir profesionāli un "kotējas" augstu, taču klīnikas darbinieku attieksme pret klientiem ir drausmīga. Daži piemēri: 1) pirmo reizi ierodoties uzzināt, pie kura speciālista labāk vērsties, reģistratūras darbiniece atbildes vietā uzkliedz "Trīsdesmit lati!". Tā ir viņas pirmā komunikācija ar mani...