@burvebuety - Neveiksmīgs darba rezultāts un nevēlēšanās atrisināt situāciju
Rakstu atsauksmi, lai jūs visas atceraties, ka ejot pie profesionāļa ir jābūt rezultātam - nevis jāgaida pāris mazgāšanas reizes, vai vispār jāstaigā ar ne to, ko lūdzāt. Frizierim ir jārekomendē pirms rīkojas, nevis jārīkojas un tad, kad nesanāk jāsaka, ka mati nebija piemēroti vēlamajam rezultātam.
Esmu ļoti vīlusies, esot pie friziera cerēju, ka man pateiks, ka labāk to nedarīt, tavs tonis neatbilst, vispirms vajag atkopt matus utt.
Friziere Sanita - @burvebeauty uzskata, ka ir okey vispirms darīt un to, ka tavs tonis neatbilda un mati bija par sausiem, lai iegūtu vēlamo rezultātu teikt tikai pēc tam, kad mati jau ir izbojāti.
Zemāk situācijas detalizēts apraksts.
Diemžēl nācās vilties frizieres darbā, izrietoši arī frizieres attieksmē.
Aizgāju ar savu dzeltenīgi blondo toni un lūdzu pietuvināt silver blond tonim.
Friziere sacīja, ka nebūs iespējams iegūt perfekti tādu kā lūdzu (uzrādīju foto) , bet teica, ka ielikšot balinošo krāsu ar toni vai pigmentu, neatminos profesionālo terminu precīzi. Tāpat lūdzu sapludināt dabīgās saknes ar matu toni, lai nebūtu tik drīz jādodas pie friziera.
Rezultāts esot pie frizieris šķita okey, bija tumšs apgaismojums, redzēju, ka mati ir tumšāk pelēki nekā vēlējos, bet friziere laipni paskaidroja, ka pēc mazgāšanas paliks gaišāki, kas šķita ticami, jo ir jau iepriekš bijis pelēkais tonis. Arī sapludinājums konkrētajā apgaismojumā šķita okey.
Nākamajā dienā, apskatot matus dienas Gaismā, secināju, ka matiem sapludinājuma vieta dzeltena. Paši mati šķipsnās vietām ir dzeltenīgi, vietām pelēki, vietām zili.
Atminoties frizieres teikto un pašas pieredzi, matus izmazgāju, cerot, ka kaut kas uzlabosies.
Rezultātā sapludinājuma vieta un šķipsnas kļuva vēl dzeltenākas, bet zilās šķipsnas nekur nepazuda, pelēkais tonis palika gaišāks.
Rakstīju frizierei, laipni paskaidroju situāciju, lūdzu atgriezt naudu, jo samaksāju 60euro un uzskatu, ka esmu pelnījusi rezultātu, kuru lūdzu, vai vismaz tam līdzīgu.
Friziere atbildēja, ka viņasprāt rezultāts ir, ka zilais izmazgāsies, savukārt sapludinājuma vieta esot tāda kā vēlējos, proti, lai varu neiet pie friziera. Tāpat friziere norādīja, ka tā var notikt, dēļ mana iepriekšējā toņa un matu sausuma.
Naudu protam pēc ilgām diskusijām atgriezt nepiekrita, nepiedāvāja pat daļēju atmaksu. Nepiedāvāja pat uzlabošanu, lai gan arī tāda opcija būtu neatbilstoša, jo iet vēlreiz pie friziera, kurš tev licis vilties nav risinājums.
Visu manu situācijas risinājumu friziere uztvēra kā pārmetumus. Beigās vienkārši izvēlējās neatbildēt un ignorēt.
Tādēļ arī sūdzība, problēmas ignorēšana nav risinājums.
Komentāri (2)
Friziere sacīja, ka nebūs iespējams iegūt perfekti tādu kā lūdzu (uzrādīju foto), bet teica, ka ielikšot balinošo krāsu ar toni vai pigmentu, neatminos profesionālo terminu precīzi...Tieši tā.
Skaidri zināms, ka uz balinātiem matiem rezultāts var būt dažāds, ir ķīmiska reakcija, daudz kas atkarīgs no tā, ar kādu sū iepriekš balināts.
1. Lēti, 60 eur.
2. Pa lielam izskatās ok, ja neizlasītu to garo peršu, nesaprastu par ko brēka
Prieks, ka Jums izliekās okey, es kā kliente apmierināta nebiju.
Jums tas ir skaidri zināms, frizierei bija skaidri sniāms, man nebija, neesmu friziere, neko no tās sfēras nesaprotu, es būtu vēlējusies, lai mani brīdina, kā šāds rezultāds varētu būt, kas arī ir profesionāļa pienākums.
Arī esmu profesionāle savā darbības sfērā un viemēr brīdinu par iespējamajām sekām, lai klients ir zinošs un nav pēctam nesaprašanās.
Mani nebrīdināja, neteica, ka mati būs dažādos toņos.
Aizejot pie cita frizieres nākamajās dienā uzreiz visu konstatēja un izlaboja.