Bucefāls Siguldā - Bucefāls Sigulda
Godajamais Krodzinja "Bucefals" Siguldaa iipasniek,
luudzu, luudzu atrisini situaaciju ar kretiinisko apkalposanu! Pavaari stradaa labi, eediens garsiigs, bet viesmiiles...pilniigs vakars uz ezera! Divas muuziigi neapmierinaatas daamiites,viena blonda,otra brunete, apkalpo nenormaali leeni, vienalga vai krogaa viens cilveeks vai divdesmit, fraazes "labdien", "luudzu" un "paldies" taa arii nav apguvusas, sejas taadas it kaa personiskajaa dziivee ilgterminjaa neiet vai taadas vispaar nav, saskarsme ar vinjaam ir izteikti nepatiikama. Edienkartes/rekjina atnesana ir jaagaida loti ilgi, klienti biezi vien pasi panem eedienkartes un iet pie letes maksaat. Ir gadiijies staaveet pie letes pat 10 minuues meegjinot sasaukt viesmiili lai samaksaatu, bet kad dusmiigaa viemiile pagodina ar savu klaatbuutni, tad atvainosanos, protams, nesanjemt, pat summa, kas jaamaksaa netiek nosaukta, vien dusmiigs gjiimis un peec naudas izstiepta roka. 1995. gadaa ar taadu apkalposanu vareetu lepoties, iistenas padomju servisa paarstaaves, bet diemzeel (vai par laimi) mums tagad laukaa ir 2012. gads. Meegjinu kljuut par juusu pastaaviigo klientu, bet tiesi apkalposanas delj biezi vien nav veeleesanaas apmekleet juusu iestaadi, tad jau labaak pasuutu drankjiigo Cilli picu uz maajaam. Nogooleeju Juusu uznjeemumu internetaa un visas suudziibas ir saistiitas ar apkalposanu, taatad taa ir ilgterminja probleema. Pasa biznesa interesees pieveersiet uzmaniibu sai probleemai, jo es neesmu vieniigais, kas to saka un apkalposana Juusu iestaadee tiesaam ir probleema..
Komentāri (4)
Ja jau sūdzības ir daudz, tad arī īpašniekiem tas ir pofig, un pašiu noteikti ir tik pat nelaipni, jo kāds esi pats, tādi būs arī tavi darbinieki.
šai iestādei nu jau sen eju ar līkumu. Kādreiz nepievērsu uzmanību, bet kopš pēdējās reizes (pagājušajā gadā), tur vairs neiešu nekas.. Ar vīru bijām vakariņās, galdiņi bija aizņemti, ieņēmām pēdējo brīvo. Jau tad sapratu, ka viesmīle par to nav sajūsmā, ka "vēlvieni atbrauca, būs jāstrādā".. Izvēlējāmies, beidzot sagaidījām arī viesmīli. Es nepārspīlēju, viņa vispār mums neskatījāš virsū, bet skatījās apkārt ko dara pārējie.. es pasūtot ēdienu uzjautāju - vai ir sidrs? Viņa ilgi neatbildēja un skatījās tālienē, es pārjautāju vēlreiz - vai jums ir sidrs? halllo!" Tad viņa - ko lūdzu? Pārjautāju vēlreiz un dusmīgi atcirta - nē nav.. Pasūtījām ēdienu, vīrs aizgāja vēl piemest, lai uzliek arī mērci uz ko atbildēja - to uzreiz vajadzēja teikt.. Par cik man vīrs tāds diezgan ass ir un ilgi nespēj noturēt emocijas, pateica visu ko domā.. Viņiem jau par katru klientu ir jācīnās nevis mums. Pateica, ka ja nevēlas strādāt, tad ir daudz citi cilvēki, kuri to darīs labprāt..
Mums bija "palaimējies" ar tumšmataino viesmīli. Pretīgi vienkārši, drausmīgi pretīgi.. viss tur ir tiešām super, kā teici, bet tās apkalpošanas dēļ, tāda sajūta, ka tu apgrūtini to cilvēku, ka pilnīgi tev jājūtas vainīgam, ka esi te ienācis.. Drausmas.. Kā vispār tā var strādāt..
Mjaa, lasu jūsu komentārus un tieši saskatu identisku stāstu. Bucefālā bijām 2011. gadā, beidzot pēc ilgiem laikiem devāmies pusdienās uz kafejnīcu. Bijām ļoti vīlušies, bet neko neteicu, jo negribējās vēl vairāk sabojāt atmosfēru, bet vajadzēja teikt. Aizrakstīju sūdzību uz krodziņa epastu, uz kuru nekādu atbildi protams nesaņēmu. Lūk, epasts:
Domāju vai Jums rakstīt un izlēmu, ka tomēr vajadzētu. Abi ar vīru esam gandrīz siguldieši, agrāk uz Jūsu krodziņu braucām diezgan bieži, jo tā likās, labākā, omulīgākā un garšīgākā vieta, kur paēst un pabūt jaukā kompānijā. Kādus pāris gadus nebijām bijuši, kopš svētdien izdomājām ģimenes lokā paēst pusdienas. Gala rezultātā bijām vīlušies, jo dažas lietas jauko atmosfēru izbojāja. Pirmkārt, vismaz svētdien, mums nepatika kā mūs apkalpoja viesmīle (tumšiem gariem matiem), atnākot pēc mūsu izvēlētā pasūtījumā, viņa neskatījās uz mums, bet vienaldzīgi kaut kur ārā pa logu, ne teica "lūdzu", ne arī kādu citu vārdu, pilnīgi nekāda kontakta, nerunājot nemaz par smaidu kaut uz brīdi, kas būtu nepieciešams veicot šādu viesmīles darbu. Viesmīles sejā bija lasāms "ko jūs te atnācāt?'. Pilnīgi nopietni man tā likās. Beigās vienu lietu, ko pasūtījām, viņa nemaz neatnesa, laikam nebija dzirdējusi vai aizmirsa, neko neteicām, jo nolēmām, ka varam arī iztikt.
Ēdiens bija garšīgs, taču beigās pasūtītā kafija gan mani nepatīkami izbrīnīja. Cik redzēju, tad Jūsu krodziņā ir lielais kafijas automāts, taču mums atnestā kafija izskatījās, kā būtu aplieta ar biezumiem krūzē, respektīvi, krūzē bija daudz biezumu. Parasti no kafijas, kas pagatavota no kafijas automāta, krūzē biezumi nepaliek. Tas nu likās pilnīgi nepieņemami, jo šādu kafiju varu dabūt savās mājās, taču grībēju izbaudīt garšīgu kafiju un tādu pie Jums agrāk biju dzērusi.
Varbūt mums nepaveicās ar viesmīli, jo otrs viesmīlis likās laipnāks, taču diemžēl viņš neapkalpoja mūsu galdiņu. Pēc šādas apkalpošanas, grūti pateikt, kad atkal gribēsies apmeklēt Bucefālu.
Izskataas, ka nu jau arii pavaari nomainiijusies, pedejaas retaas reizes arii ediens ir bijis negarsiigs.nu ko, bucefaal, esi pazaudeejis veel vienu klientu drankjiigaa menedzmenta, apaklposanas un nu jau arii eediena delj, ljoti brinitos, ja sii iestaade veel darbotos ap so laiku nakosgad...
Ari man vienmer paticis paest Bucefala bet sovasar tas bija drausmigi.iecien itai garnelu platei nebija neka no agraka skata ,uz pusi mazaka un merce vispar nebija lietojama,izskatijas pec kautkadam sukalam.Garnelu salatos bija tikai risi un salatu lapas .pazaudejat daudz klientus ar sadu apkalposanu.Par viesmiles darbu vispar nau ko runat.Atnes cita galdina pasutito .