BTA - Krāpšana, slikts serviss, draudi, emocionālā vardarbība
57 sūdzību un 0 atbilžu uz tām, tāda statistika uz doto brīdī šajā portālā, interesanta stratēģija, izskatās pēc pašpārliecības ka nekādas atbildības par nodarīto Bta nepanesīs.
Aleksejs atbrauca prātināt - tiešā vārda nozīmē (pieļauju ka bijušais policists jeb milicioniers) .
Izteica atklāti draudus, apšaubīja mūsu motīvus pirkt apdrošināšanu, atklāti teica ka "viņam ir ļoti daudz tādu kā mēs" - krāpnieku. Atnākot teica ka bta visas sarunas ieraksta un ka viņš arī dotajā brīdī to dara. Visa saruna bija - emocionālā vardarbība. Cilvēks ar pieredzi manipulēt, maldināt, emocionāli spiest, draudēt, apgalvot ka upuris ir krāpnieks, un viņš ies uz policiju. Izmeklējums par ūdens noplūdi mājās notika tā, ka aleksejs atnāca paprātināja mūs ar vīru uz darbu, uz objektu, kur ir ūdens noplūde neviens nebija atbraucis, lai secinātu ka esam krāpnieki. Ka arī nezvanīja strādniekiem, kuri bija uz vietas noplūdes laikā. Bta pēc alekseja "izmeklējuma" secināja ka mēs sniedzām nepatiesu informāciju un pārtrauca līgumu. Zaudēju 80 eur, bet arī par tādu pieredzi ir vērts samaksāt, lai pēc tam nekad, nekad nesadrbotos ar bta. Dievs vien zin, kā būtu tālāk. Žēl ka pirms slēdzu ar viņiem līgumu nepalasīju sudzības. Aiz viņiem stāv kāds nopietns, jo pilnīga bezsodamības uzvedība. Rīt mēģināšu uzzvanīt paterētāju tiesību aizsardzības centram, redzēšu ko ieteiks.
Komentāri (1)
Acīmredzot, pēc vairākām sūdzībām par šo ''kompetento'' darbinieku, uzņēmums nav izdarījis secinājumus vai ko mainījis - šis cilvēks vārdā Aleksejs turpina bezkaunīgi izturēties pret klientiem un pratināt savā manierē...
Sķiet, ka bta ir aizmirsuši, ka klienti iegādājas apdrošināšanas polises PAR NAUDU, tās nav bezmaksas un nav domātas tam, lai tās vienkārši ''būtu''. Polisei ir jābūt efektīvai, bet par to uzņēmums ir aizmirsis un savas saistības nepilda, tikai emocionāli ietekmē cilvēkus un bojā nervus.