Brīvdienas Parīzē - Nelaipni

Sveiki visiem. Varu pastāstīt par nelaipnu izturēšanos pret klientu. Vīrs aizgāja nogriezt matus uz " Brīvdienas Parīzē" salonu - protams noplēsa 8 Ls (krīzes laikos). Nu labi saprastu ja būtu ekskluzīvs salons - BET tā pati friziere kas manam vīram grieza matus - vēl strādāja kā administratore - visu laiku skraidīja atbildēt uz telefona zvaniem, un citiem kafiju pienest. Vīrs jutās ļoti vīlies - jo ja iet uz tādu salonu - tad strādā kā frizieris nevis visu laiku skraidi!!! Un tā viņš teica, ka ar daudziem notiek - ka frizieris pamet iesākto darbu un skaida apkārt...
Tā pat esmu dzirdējusi, ka visu laiku tanī salonā kaut kas notiek - tad ūdens nav siltais, tad viņi nestrādā... BET uzsitās par ekskluzīvo salonu... BŪTU DOMĀJUŠI PAR KLIENTU APKALPOŠANU!

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes