Brandsales.lv - Novēlota pasūtījuma anulēšana
Pasūtīju cepuri, izmantojot šī veikala pakalpojumus. Pasūtījuma brīdī bija rakstīts, ka prece noliktavā ir pieejama, piegāde ar kurjeru 10-15 darba dienas, ir iespēja maksāt skaidrā naudā piegādes brīdī. Ievadīju visus nepieciešamos datus, saņēmu apstiprinājuma veštuli par to, ka pasūtījums pieņemts, prece pasūtīta.
Pēc 15 dienām saņēmu vēstuli par to, ka kurjers ar mani sazināsies un prece tiks piegādāta nākamajā dienā. Un 4 stundas vēlāk saņēmu vēstuli par to, ka manu pasūtījumu anulēja.
"Labdien. Diemžēļ Jums sūtām vēstuli ar informāciju, ka Jūsu sūtījums nav pieejams noliktavā. Tādēļ anulējam pirkumu."
Ja pasūtījums nav pieejams veikalā, tad kāpēc paziņo par to tikai tad, kad man preci jau būtu jāsaņem? Tiešām vīlos, jo citos interneta veikalos ar tādu nesastapos. Vairāk šo servisu nelietošu.
Komentāri (1)
Diemžēl šāds misēklis radās, jo Lietuvas loģistikas nodaļā strādā jauns darbinieks, kurš aktīvajai "listei" pievienoja Jūsu e-pastu.
Prece nebija pieejama, un to uzzinājām pēdējā brīdī. Šis pārpratums ir pirmais, un darīsim visu, lai būtu arī pēdējais.