Boneco nemainīgs AOS1355N - Neatzist Garantiju
2009 gada 27 martā firmā `Suprim` iegādājos gaisa mitrinātāju AOS 1355n, pirms nedēļas jūtu ka kaut kas nav kārtībā, skatos ūdens līmenis rezervuārā, paliek nemainīgs.Nocēlu vāku, skatos brīnumi! Plastmasas zobratiņš saplīsis trijās daļās, zvanu uz firmu`Boneco`29133818, saka atzvanīs, tā nogaidu 3dienas.Rakstu vēstuli.Saņemu atbildi uz zobratu garantija neatiecās...? Piedāvājam zobratu nopirkt par...25.Ls..!!! Mazu plastmasas zobratiņu, kurš atkal pēc gada salūzis (tomēr mitrums, ūdens cietība, kaļkis..) Interesanti uz ko tad attiecās garantija..??? Kad pirku brīdināts netiku.Būtu zinājis nekad nēbūtu pircis, plēš bargu naudu.Silti iesaku nepirkt boneco izstrādājumus, dārgi un stulbi, paliksiet muļķa lomā.Ko darīt? Tiesāties? Vajag naudu, pšam kraut pa muti, arī stulbi...???
Komentāri (2)
Nu nez man viens boneco aparāts jau kalpo 4 gadus, bet otru iegādājos pirms gada - kalpo ļoti labi, protams pa laikam jātīra un jālieto normāls ūdens, bet aparāti ir ļoti labi.
Latvijas likumdošanā preces garantija attiecās uz preci kopumā, nevis tās daļām. Manuprāt, arī visām precēm Latvijā ir garantijai ir jābūt vismaz 2 gadiem. Ja vēl tas ir aktuāli, ej uz PTAC.