Bonava - slikta attieksme pret klientu
Ļoti slikta attieksme pret klientu.
Pirmkārt par garantijas remontu. Tika ziņots par problēmu ar iekšdurvīm. Kad ieradās meistars, viņš uzreiz teica, ka neviens man neko nedarīs, jo man būs jāmaina rāmis un jāpārtaisa sienu. Meistars mēģināja kaut ko darīt, bet viņam tas neizdevās. Pēc kāda laika atnāca cits meistars un vienkārši nomainīja durvis bez durvju aplodi. Joprojām nesapratu, priekš kam tas tika darīts, jo problēma bija ar durvju aplodi, nevis pašas durvīs. Rezultātā problēma nav atrisināta.
Otrkārt, joprojām nav atrisināta situācija ar autostāvvietu. Jau trīs gadus cenšos iegūt to. Nopirku dzīvokli ar rezervētu autostāvvietu, bet līdz šim laikam nav piedāvājusi iespēju iegādāties to. Dzīvokļa iegādes brīdī tika dots norādījums iegādāties autostāvvietu. Rezultātā izrādījās ka šāda veida to iegādāties nav iespējams. Pēc tam sāka stāstīt, ka ir iespēja iegūt vietu kada mistiskās rindās kartība, bet par to nekur nebija nekādas informācijas. Tagad viņi mani vienkārši ignorē un neatbild un netaisas risināt problēmu.
Pievienot komentāru