BITE - Slikts serviss
Sūdzība par SIA "Bite Latvija"
Vēlos izteikt neapmierinātību ar SIA "Bite Latvija" sniegto pakalpojumu un komunikācijas kvalitāti. 2024. gadā paņēmu viedpulksteni uz nomaksu, kuram tika pievienots eSIM pakalpojums. Pirmajos rēķinos parādījās nesaprotamas summas, kas katru mēnesi pieauga. Uzsākot komunikāciju ar "Bite" darbiniekiem, neviens nevarēja sniegt skaidru informāciju par to, kāpēc rēķini mainās un kļūst lielāki. Tāpat izrādījās, ka informācija par eSIM pakalpojumu un iespēju no tā atteikties nav pilnībā skaidra.
Kad nolēmu atteikties no eSIM pakalpojuma, "Bite" darbinieki mani informēja, ka, lai atteiktos no eSIM, man jāsamaksā pilna viedpulksteņa vērtība. Es apmaksāju pilnu summu par viedpulksteni, taču, sazinoties atkārtoti, man paziņoja, ka eSIM pakalpojums ir piesaistīts līgumam ar speciālu atlaidi uz diviem gadiem un tā pārtraukšanai jāatmaksā atlikušās atlaides vērtība. Šī prasība nebija pieminēta iepriekšējās sarunās, un neviena no sarunām nesniedza konsekventu informāciju par atteikšanās procesu un nosacījumiem.
Papildus tam saziņa ar "Bite" operatoriem ir sarežģīta. Kad vēlos uzrakstīt sūdzību, man tika solīts atzvanīt trīs dienu laikā. Tomēr atzvans notika tajā pašā dienā, un brīdī, kad nespēju pacelt klausuli, saņēmu izziņu, kurā tika teikts, ka atzvans notiks līdz pulksten 18:00. Zvanu tā arī nesagaidīju, tāpēc nācās sazināties pašai, par ko tiek piemērota maksa 0,29 centi, pat ja zvans netiek pieņemts.
Pievienot komentāru