www.sudzibas.lv Bistro Kaukāza sēta Apkalpošana, attieksme

Bistro Kaukāza sēta - Apkalpošana, attieksme

21.02.2014. Vakarā ar draugiem nolēmām nedaudz uzskot Kaukāza sētā, pirmstam īsti tur neviens nebijām bijuši, tapēc nolēmām izmēģināt. Mans puisis pasūtīja vistas šašļiku, es vēlējos zupu, bet pasūīju čapari (varbūt kļudos par nosaukumu, bet liekas tamlīdzīgs, izrādījās tas bija sautējums)
Visu samaksājuši, kā bistro pienākas, piesēdāmies pie galdiņa...man teica, ka būs jāuzgaida. Pēc kadām 15min atnesa divus podiņus ar sautējumu, nodomāju labi, ja jau mazi podiņi, laikam iekļauts 4.20euro.... Tad pēkši pieskrien no apkalpojošā personāla sieviete un paziņo, ka būs vēl jāmaksā, jo sākām ēst un tā aizskrien prom...

Gribēju parunāties, lai noskaidrotu pārpratumu, jo kāds ir kļūdījies, tā vietā viņa atcirta... A nu ka maksājiet, jūs sākāt ēst, jums jāmaksā... Gan mans puisis, gan draudzene bijām šokā jau par atbildi, tā itkā būtu kaut ko tur nozaguši... Tikai vēlējos atrisināt problēmu, bet šī pret mums kā pret kaut kādiem mēsliem sāka izturēties... Manis pēc es 2x vairāk maksātu, bet pēc tā, kas tālāk sekoja, saprotu, ka tajā vietā nekad vairs neagriezīšos un nevienam, nekad arī neieteiktu!!!

Es kā pieklājīgs cilvēks, teicu, ka piedodiet, mēs pārpratām, jo ir tādas ēdnīcas, kur viena porcija var būt divos šķīvjos, kā Gan bei un tmldz., jo viņiem īsti ēdienkartes nav un nav rakstīts daudzums, ko arī viņai centos paskaidrot, bet tā vietā viņa man sāka jau draudēt ar apsardzi ...Nodomāju varbūt viņi man speciāli atnesa divus, lai pēctam pieprasītu maksāt.... Nekad nevienā restorānā, bārā vai bistro nekur pasaulē nebiju saskārusies ar tik pretīgu attieksmi.... Tā taču bija viņu kļūda nejau manējā? Es par visu biju samaksājusi, bet tā vietā saņēmām tik lamāšanos un pārmetumus... Beigās vienkārši aizgājām prom, varēja palikt ar visiem saviem podiņiem un ēst viņus paši, jo ēstgriba bija izbojāta līdz galam....

Neaprakstīju visus viņas pretīgos izteicienus un kā uz visu ko teicu, tikai atcirta un pat nemēģināja vienkārši parunāties ar klientu, lai laipnā ceļā atrisinātu šo konfliktu, domāju jebkurš kurš to dzirdēja, saprastu, ka tā pret klientiem neizturās, pat ja klients kļūdās...

Labprāt, arī sazināšos ar īpašniekiem, lai viņi ir lietas kursā ko darbinieki, domā par klientiem un par kādiem mēsliem viņus uzskata... Iesaku Jums arī pirms tur griezties padomāt, vai gribat tikt nomelnoti līdz pēdējam!

S

Komentāri (1)

S SabineJ 22.03.2014

Kronis visam šodien, kad piezvanīju uz restorāru, lai parunātos ar menedžeri vai kādu pārstāvi, atbildēja vīrietis... Parasīju pārstāvi, bet šis pat nerunāja latviski, pēc tā kā kriesviski pajautāju, viņš vienkārši nometa klausuli... Vispār kas tā par iestādi? Un kā viņa vēl eksistē?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes