Biļešu Serviss - Slikts serviss
22. februārī Rīgā (Godvill) notika pasākums "London Elektricity: History of hospital", taču pats LE neatbrauca, kas tika atzīsts par pasākuma atcelšanas pazīmi, un naudu par neizmantotām biļetēm apsolijas atgriezt 10 darba dienu laikā pēc iesnieguma aizsūtīšanas. Pirmkārt, iesniegums tika atsūtīts uz SPAM mapi Gmail-ā - vai tad nevar parūpēties, lai tādas svarīgas lietas droši nonāktu klientu rokās? Otrkārt, iesniegums tika aizsūtīts un pieņemts, taču.. jau gandrīz aprīļa sākums, ne vēsts, un, proti, nauda no servisa nav saņemta.
Infolīnija bāžas, ka "saprot" situāciju, taču neko izdarīt nevar.
Komentāri (1)
Kopumā pagāja gads - nekādu ziņu, un, proti, naudas