Bezrindas.lv - komisijas maksa
Tā, kā bezrindas.lv facebook profilā daļu manus komentārus autori vieksmīgi izdzēsa, tad nolēmu savu sašutumu aprakstīt šeit.
Stāsts ir par mūsdienu digitālas pasaules vienu no fenomeniem "bezrindas.lv"
Pat trešās klases skoliniekam ir zinām fakts, ka internetā pirktās preces ir vienmēr lētākas, ka parastajos veikalos.
Savukārt Rīgas starptautiskā autoosta ir nodevusi šo paklapojumu SIA "Mikromaksājumi" un ir izveidota interneta vietne bezrindas.lv. Atiecīgi vēlmes un vajadzības viņiem ir ļoti augstas, kā rezulātā lai savus sapņu realizētu šis pakalpojums ir ievērojami jāsadārdzina. Kā piemērs ir maršruts Cēsis-Rīga pamatcena ir 2.90 Ls, bet bezrindas.lv pērkot cena jau pieaug līdz 3.29 Ls un tie ir nepilni 14%. So uzcenojumu viņi nodēvējuši par komisijas maksu un paši skaidrojas kā tā ir samaksa par servisu ko pircējs iegūst pērkot biļeti internetā, tādējādi nodrošinot sev drošu sēdvietu. Samērā padārga tā drošā sēdvieta. Piedevām ja šo biļeti vēlaties saņemt telefonā kā sms, tad jums pieskaitīs vēl klāt 0.06 ls. Protams ir arī iespēja izdrukāt. Šo pakalpojumu arī es pāsā sākumā izmantoju tīri testēšanas nolūkiem un jautrība sākās ar to ka šoferīts, kuram uzrādīju šo izdrukāto biļeti, ilgi skaidrojās un bij lielā nesaprašānā, kur es tādu biļeti esot nopircis un neparko negribēja mani ielaist transportā.
Sāksim ar to, kāpēc autoostai bij jānodod šis pakalpojums kādai neatkarīgai firmai, kura tad nu dara ko grib ar šīm biļetēm. Vai nebūtu saprātīgi viņiem pašiem iespringt mazliet un šo interneta pakalojumu nodrošināt pašiem. Eiropā un pasaulē ir ļoti daudz paraugu, kā tas darbojas un visiem ir zināms, ka atiecīgi internetā iegādātam produktam cena ir zemāka kā fiziskajos veikalos, jo tur tak jāalgo personāls, telpas un kaudzēm visādu nodokļu utt.
Šāda anormālibā tikai kārtējo riezi izceļ mūs uz eiropas fona. Visu mēs cenšamies darīt ne tā kā būtu pareizi.
Bezrindas.lv ir arī citi pakalpojumi ar kuriem tad atiecīgi var pietiekami nopelnīt lai nodrošināt šo bīļešu tirgošanas servisu un ja viņiem tas neizdodas, tad nu tā ir viņu liela problēma. Ja es regulāri pirktu biļeti ar viņu starpniecību, tad man būtu interese aplūkot citus piedāvātos pakalpojumus, tādējādi vīni paši būtu lieli ieguvēji. Uzliekot šo nepamatoto uzcenojumu, viņi atbiedē ļoti lielu daļu klientu un tā tād arī ir lielākā viņu problēma, bet nē viņiem tak ir augstas vēlmes. Tad nu lai arī ieskrienās ar savām vēlmēm un es nenovēlu Jums jauku izaugsmi, jo tā nav iespējāma pie šādas mārketinga politikas.
Komentāri (2)
tā nu tas ir bijis vienmēr - ja vēlies kādu 'ekstru', tad par to attiecīgi ir jāmaksā! Braucējam vienkārši ir iespēja nodrošināt sev brīvu vietu un nekādas stāvēšanas pie kases - viss ātri un viegli, BET par sava laika ietaupīšanu un nestāvēšanu rindā IR JĀMAKSĀ! Tas ir tikai normāli, bet, ja tas tik ļoti satrauc un neliekas, ka saita uzturēšana vai saita pakalpojumu izmantošana nemaksā neko - izveidojiet paši bezmaksas saitu autoostai, nodrošiniet to ar tekošo reisu informāciju, izmaiņām, nopirktajām jau iepriekš vietām un sekojiet līdzi šaj info, kas mainas katru minūti, āa, un uzturiet saita darbību tā, lai tas nebremzētu, jo lietotāju skaits būs pamatīgs, ja maksa būs tāda pat, vai vēl zemāka... ak vēl visi serveri... mm njam...un protams vajag arī apmaksas sistēmu, to uzraudzīt, aiun tad jau arī support centru, kas izskatīs klienu problēmas, attiecīgi ekspertu centru, kas risinās 'lielās problēmas' ... mums visiem liekas, kaviss ir tik vienkārši un ko tur daudz vajag, bet pamēģiniet paši, vai arī iekārtojaties darbā firmā, kur jums liekas nav ko darīt un viss jums taps skaidrs...
Автор идиот? Если видишь, что дорого для тебя, нафигам покупать? Кто-то заставляет? Но соглашусь с тем, что ситуация неприятна т.к. водительне смог сразу понять что за билет ты ему показываешь. В остальном не вижу смысла твоей "жалобы"