Beta veikals Madona - Apkalpošana
Sestdiem 29.07.17 iegāju iepirkties Madonas Beta. Biju ļoti šokēta par kasieres attieksmi. Sākumā negribot mani apkalpoja, skatījās tā kā bez maz vai dzina prom, nepareizi nosvēra man tomātus, kad pamanīju un teicu viņai, viņas atbilde bija: Uzvelc brilles ja neredzi. Ja kaut kas nepatīk lai eju prom. Un lai netraucētu vairs. Dodot atlikumu apmanija mani par 2€. Pirku pienu po lipa ka, viņa nometa viņu tā kā tas sāka tecēt, apmainīt atteicās. Jauna meitene, bet tāda attieksme. Neiesaku tur iepirkties. Attieksme vienkārši šausminoša.
Teicu ka iešu pie vadības sūdzēties viņas atbilde bija, ka viņai esot pie driskas. Laikam jau tiek tur augstu vērtēta vai arī kāda radiniece
Komentāri (14)
Kamēr neesat samaksājusi varējāt neņemt preci, it īpaši ja tika nepareizi nosvērts un bojāts iepakojums. Kāpēc būtu jāpacieš tāda attieksme?
Kā var nepareizi nosvērt? Ar vēderu uz svariem uzspiedās? Ja prece ir bojāta - nemaksā. Madonā cik esmu bijis vēl pavisam nesen bija vairāki veikali, atstāj visu savu grozu turpat viņas priekšā un ej prom - lai kārto. Kā var ļaut sev kāpt uz galvas?
...
Bija divu veidu tomāti, ņemu lētākos nosvēra kā dārgos.
nu galīgi brauc auzās,nekā tamlīdzīga nebija,nevajag celt neslavu veikalam
Es teiktu tā, ka ļoti bieži iepērkos Betā, ne reizi neviena kasiere nebija nelaipna... Ļoti grūti iedomāties šādu situāciju.
To saplēsto pienu vajadzēja viņai uz galvas uzliet :D Vajag par sevi mācēt pastāvēt!
Sveiki!
Sada attieksme no jusu puses ir nedaudz neadekvata, kasieri ari ir tikai cilveki, diena kad jus pirkaties, es staveju aiz jums un tas ko jus aprakstat ir pilnigas mulkibas.
Es gan tur nebiju, bet man tas viss ar liekas dīvaini, nu jau pēc pateiktā tā vien rādās, ka tur kkādi mežoņi strādā. Būtu ļoti jauki, ja Jūs aprakstītu kā tad tur bija, savādāk sanāk, ka visi cepjas uzklausot tikai vienu pusi, bet vai tā tas bija nevienu neinteresē...
Sieviete jau no sakuma izskatijas neapmierinata, kad kasiere vinu pasveicinaja, vina pat neatbildeja neko. Tikai divaini skiet tas, ka katru dienu ieperkos Beta, bet kops 29.07. neesmu redzejusi jaunieti, kas mani parsvara apkalpo, vai tur ir sava taisniba. Musu Madona jauniesiem dabu atrast ir loti gruti, bet atrodas kads nigra kura pec kadam ir jacies...
Man jau arī likās, ka viss, kas patreikts varētu nebūt taisnība. Pati strādāju par konsultanti, zinu kādi mēdz būt klienti ar savu moto: "klientam vienmēr taisnība". Tāpēc man arī nav netikuma ticēt uzreiz vienai pusei. Cilvēki bieži vien aizmirst, ka kasē arī sēž CILVĒKS un arī viņš grib cilvēcīgu attieksmi.
S'odien Madonas Betaa iegaju iepirkties uz smidznaju roku dezificeetaju kas pie ieejas stav un manas rokas palika baltas un saka kost kas taa par k,iimiju ielita tajaa smidzinaamaa...
Mēs arī bijām sokā,kad mūs pie galas vitrīnas apkalpoja,sieviete alkohola reibumā,ar gaisiem matiem un brillītēm,kā vēlāk uzzinājām vārdā-Nelda Vīksna.un ne reizi vien sāda situācija ir bijusi no sīs pārdevējas puses.Vai tas ir pielaujams?Kur skatās veikala vadība?Vai tādi cilvēki nebūtu jāatlaiž?Lai sēž mājā un dzer!
! Отвратительное обслуживание.Неподобающее отношение персонала к покупателям (хамят, оскарбляют, не выполняют свои обязанности ). Руководству должно быть стыдно за таких сотрудников!