www.sudzibas.lv BETA nelaipna apkalpošana

BETA - nelaipna apkalpošana

Vēlējos adresēt aicinājumu veikala administrācijai izskatīt kasieres Aritas nelaipno darba izpildes stilu: nesveicināšanās, nelaipna izturēšanās. Ar šādu attieksmi sastopos jau trešo reizi. Kasiere strādā pavirši aizmirst izsniegt čeku, kas pašam jāprasa un jāgaida. Rezultāts - pabojāta dienas noskaņa un negatīva veikala korporatīvā stila reklāma kopumā. Iesaku pavērtēt darbiniekus un pamācīt, kā jāapkalpo klienti, kuru atsauksmes bieži vien ietekmē PR daudz vairāk kā reklāmas bukleti un izkārtnes. Pats kā uzņēmuma vadītājs nekad neuzdrošinos tā komunicēt pat ar nelaipniem klientiem, uzskatu, ka izpildpersonālam arī vajadzētu būt atbilstoši sagatavotam darbam neskatoties uz atalgojuma apmēru.

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes