BETA - nelaipna apkalpošana
Vēlējos adresēt aicinājumu veikala administrācijai izskatīt kasieres Aritas nelaipno darba izpildes stilu: nesveicināšanās, nelaipna izturēšanās. Ar šādu attieksmi sastopos jau trešo reizi. Kasiere strādā pavirši aizmirst izsniegt čeku, kas pašam jāprasa un jāgaida. Rezultāts - pabojāta dienas noskaņa un negatīva veikala korporatīvā stila reklāma kopumā. Iesaku pavērtēt darbiniekus un pamācīt, kā jāapkalpo klienti, kuru atsauksmes bieži vien ietekmē PR daudz vairāk kā reklāmas bukleti un izkārtnes. Pats kā uzņēmuma vadītājs nekad neuzdrošinos tā komunicēt pat ar nelaipniem klientiem, uzskatu, ka izpildpersonālam arī vajadzētu būt atbilstoši sagatavotam darbam neskatoties uz atalgojuma apmēru.
Pievienot komentāru