Beta/ Daugavpils, Pumpura iela 27 - Slikts serviss, rodas tāda sajūta, ka esi atgriezies PSRS laikos.
Biju veikalā "beta"pumpura iela 27,
daugavpils. Un mani ļoti nepatīkami pārsteiza pārdevēja, stādījās priekšā kā natālija saveļjeva. Natālija kārtoja plauktos
preci, es piegāju un pajautāju kurā vietā es varu atrast ''wanish'' balinātāju uz ko meitene atbildēja ''što vam nado? Ne videte ja rabotāju. ''es
atvainojos un teicu, ka diemžēl nevienu citu blakus nemanu tāpēc uzjautāju viņai. Neprasīju lai man atnes, bet gan lai tikai lai pasaka kurā vietā stāv. Uz ko
man nelaipni atbildēja ''ja zaņata i ņedolzna begat po magazinu s kazdoj babkoj. ''jā esmu sieviete gados, man jau 60, bet nedomāju, ka jaunāka pircēja būtu sagaidījusi laipnāku atbildi. Teicu ka iešu pie vadības sūdzēties par tādu attieksmi, uz ko man atbildēja''nekto vas nestaņet slušat, vaša žaloba v musornik viletit, takih debiļnih žalob u nas kazdij denj postupaet''.
Diemžēl ļoti sarūgtināta devos mājās, gribēju rakstīt sūdzību, bet pardomāju domādama ka meitenei varbūt šī ir smaga diena bijusi, bet diemžiel šonedēļ
atkal man bija nepatīkams atgadījums ar šo pašu meiteni natāliju saveļjevu. Vēlējos nopirkt sveramo desu, pārdevējai, kas stāvēja aiz letes un garšoja
produktus pajautāju, kura no vārītajām desām ir svaigāka uz ko man natālija atbildēja ''ženščina što vam nado? ''man likās, ka viņa nesaprata manu
jautājumu, un es jautāju vai viņa saprata manu jautājumu, uz ko saņēmu ļoti rupju atbildi ''ženščina jesle vam što to ņenravitsa idite v drugoj
magazin gde s vami budut razgovarivat na vašem nikomu nenužnom jazike.
Pirmām kārtām uz šo veikalu jau eju gadiem, jo viņš man ir tuvākais un otrkārt latviešu valoda ir valsts valoda arī daugavpilī.
Prasīju vai viņai ir latviešu valodas atbilstošs līmenis, lai strādātu par pārdevēju. Natālija atbildēja ''eta ne vaša dela, kak hochu tak i
razgovarivaju, kto vi takaja? Idite ot sjuda, ne kto vas tut nezaderzivajet, nenravitsa idite v drugoj magazin''. Novēlēju meitenei
jauku dienu, paņēmu pa ceļam līdz kasei dažus produktus un pie kases mani sagaidīja nākamais nepatīkamais atgadījums. Kad kasiere saskatīja manus
pirkumus kasieries vārds - natālija višņakova pienāca natālija saveļjeva un pateica kasierei ''neopsluzivaj jejo, pustj idjot v drugoj madazin, tut
latišei ņeopluzivajut''. Abas meitenes saskatījās un tad jau divatā skaidroja latviešu vietu daugavpilī. Abas meitenes uzvedās ļoti bravurīgi un
rupji. Natālija višņakova uz atvadām pateica, lai es vairs uz šo veikalu nenāku.
Ļoti skumji, ka veikala vadība nevar atrast cienīgu cilvēku, kuram ir vajadzīgs darbs, kurš ir ieinteresēts cienīgi apkalpot klientus. Rodas tāda sajūta, ka
esi atgriezies psrs laikos.
Ļoti ļūdzu jūs parbaudīt tam meitenem latvlešu valodas līmeni.
Pievienoju natālijas saveļjevas foto, lai visi zin "betas" veikala varoni!
Liels paldies
ar cieņu
Margarita Bērziņa
Komentāri (14)
Jūs labāk nosūtiet sūdzību uz Valodas centru, kā arī darba inspekciju, gan jau pat bez līgumiem strādā.
Un pats galvenais, neiepērkaties vairs tur. Nav ko barot tādus fašistus ;) ja tādi darbinieki, tad gan jau arī paša veikala vadība, un iespējams pat uzņēmuma vadība ir atbilstoša šim līmeni.
Man vispār VVC nepatīk kā iestāde, bet, ja autores stāst ir paties, tad viennozīmīgi uzrakstīt uz VVC. Šādus radījumus ir nepieciešams čakarēt kur un kā iespējams.
Būšu Daugavpilī, noteikti aizstaigāšu uz to veikalu. Ja vien tā meiten tur vēl strādās, gan redzēsim, kādā valodā ir jārunā!
Un jā, taisnības labad ir jāatzīmē, ka Daugavpilī atvieši ir minoritāte un atrast normāli latviski runājošu cilvēku ir problēma. Pat latvieši, kas tur dzīvo, ļoti bieži savos soc tīklos izmanto krievu valodu, nevis latviešu. Pārkrievojušies un asimilējušies... :(
Margarita!
Rakstiet pa taisno sūdzību uz VVC.
Kā arī iesniedziet sūdzību Betas vadībai, obligāti rakstiski, ar norādi, ka esiet iesniegusi sūdzību arī VVC.
Tas nav stratēģiski pareizi, veikals vienkārši no šiem darbiniekiem tiks vaļā un visa jezga noklusīs.
Vērsieties PTAC, veikalam jābūt video novērošanas kamerām, nevar tā vienkārši atteikties apkalpot klientu tas nav likumīgi, tikai tādā gadījumā, ja klients pats uzvedas neadekvāti, kā arī šāds sižets noteikti patiktu Bez tabu, piekrītu Tong Po (Šādus radījumus ir nepieciešams čakarēt kur un kā iespējams.)
Likumsakarīgi. Paskataties, kā tur izskatās apkalpojošais personāls! Apsargi izskatās kā no cietuma nesen atbrīvojušies zeki, smird pēc cigaretēm un nemazgātām drēbēm pa kilometru, izņemot vienu, gados, pārdevējas klačojas, pīpē palīgtelpās, bet pircēji rindā stāv. Interesanti, kas tur par vadītāju, ka tādu publiku pieņem darbā.
Nonest eku,un iesiet graudus
Pilna di*** ar šitādām krievu "natašām" vemt gribas no vinām!
Zelta vardi!
Zae jau,ja jau dzivo Latvija,tad ari jaruna latviski!piec kautkads!
Да чушь полная... Много нестыковок... Я постоянно захожу в етот магазин и всегда отношение к покупателям отличное. Первое ето то что в Даугавпилсе работой дорожат и очень сомневаюсь в том что продавец будет хамить. Второе возможно ето какая то личная неприязнь или покупатель был не в настроении. А самый оптимальный вариант, если мне непонравилось обслуживание, то я в етот магазин больше неприду. И небуду писать где то и жаловаться. И вспоминать СССР. И в то время невстречал хамоватых продавцов. Дело в самих покупателях. Как говориться если нет настроения на других сказываться недолжно. И повторюсь в етом магазине работают хорошие продавцы.
Nu acimredzot ka nestrada tur labi pardeveji?un ateiksme vaipratiga?ja jau cilveks atrakstija?un fakts paliek fakts,ka latviski ta pardeveja nerunaja(tas ari visu izksidro)!bet jus man liekas dzenat te,ka viss tur zaebuxa!
Добавление к предыдущему коментарии Наталья пару лет назад вернулась с Ирландии,где много лет проработала кассиром-продавцом,магазин все проверки прошёл,с гос языком у нее тоже проблем нет,здесь дело в личной семейной драмме,после расставания с мужем он и его близкие в прямом смысле не дают ей дышать,заявления в полицию,сиродский суд,всевозможные инстанции,да и профиль автора поста на Фейсбуке не настоящий,не трудно догодатся от куда ветер дует и в этот раз.Увадаймые пожалуйста будьте мудрее.
У многих семейные драмы, и что тогда, срываться на покупателях? А то, что обслуживают исключительно на русском, вне зависимости от национальности покупателя, это правда (заговорив первыми). А профиль на Фейсбуке у многих без фото (а зачем?) и друзья скрыты от посторонних.