BETA - apkalpošana
To, ka veikalos "Beta" strādā slikti sagatavotas pārdevējas pārdevējas, ievēroju jau sen. Salīdzinot ar citiem veikaliem viņas, maigi izsakoties, izskatās bāli - nekoptas, neatsaucīgas, savās problēmās tik ļoti iegrimušas, ka rodas iespaids, ka mēs pircēji esam tikai viņu garastāvokļa bojāšanai. Tomēr veikalā, kurā iepērkos jau daudz gadus, šīs nekārtības sit visaugstāko vilni. Pār elementāru sasveicināšanos es nemaz nerunāšu, mūsu ir tik daudz, ka te tiešām var nogurt, bet paldies, lūdzu nu gan būtu jāmāk pateikt. Augstāk stāvošajai vadībai būtu jāiemāca pārdevējām elementāra pieklājība, kaut vai tas, ka apkalpojot pircēju ir nepieklājīgi aizgriezt galvu un sarunāties ar apsargu vai paziņu, ka vajadzētu nosaukt summu, kura pircējam jāmaksā. Nu nedrīkst tādā darbā strādāt cilvēks, kurš mežā audzis un pa spundi barots. Diemžēl nevaru nosaukt šīs pārdevējas vārdā, jo betās nav pieņemts nēsāt atpazīšanas zīmes, bet varu pateikt, ka tās ir divas jaunas sievietes, kurās strādā jau diezgan sen. Nevēlos viņām nepatikšanas, lai meitenes stādā, bet tas, ka jaunie darbinieki ir jāmāca ir acīm redzams. Tā, ka šeit drīzāk pārmetums administrācijai, jo, ja ļauj, kāpēc nedarīt.
Komentāri (1)
Izsaku neapmierinātību ar veikala BETA, SIA "RUST" Auseklīša iela 2 vadītāju. Ir ļoti nepatīkami, ieejot veikalā iekšā, dzirdēt skaļo vadītājas balsi, kura izsaka savu neapmierinātību uz pārdevējām vai uz apsargiem. Manuprāt, tas atbaida pircējus. Bieži vien, kad ienāku veikalā, dzirdu viņas bļaušanu. Liekas, pat nepatīkami ierasties veikalā pēc garās darba dienas pēc iepirkumiem.