Best Secret - Pazuduši sūtījumi
Saprotu, ka šeit bezjēdzīgi sūdzēties par šo internetveikalu, bet varbūt kādam, šo izlasot, radīsies pārdomas. Kamēr piegādāja itella, vairāk vai mazāk viss noritēja gludi, vismaz visas preces tika piegādātas. Šobrīd, kad ir dpd, ir uzmini nu - brīžiem pat ļoti ātri, brīžiem pakas kaut kur iesprūst. Īsti nevar saprast, kura vaina tā ir. Bs raksta, ka piegādātājs. Dpd, ka veikals. Tā nu 2 pasūtījumi ir pazuduši izplatījumā.
To, ka sūtījums vai sūtījumi (nav skaidrs vai arī otrs, jo pēkšņi parādās pakas virzība Latvijā? !) ir pazuduši, man atbildēja pēc 2 dienu vēstuļu sūtīšanas bs info centram. Veikals pat necentās man paskaidrot, ka ir problēma, sākumā izteica minējumus, ka kaut kad jau piegādās, lai paciešoties. Vēl pēc pāris vēstulēm bs tomēr uzrakstīja, ka nevarot atrast manus pasūtījumus. Laikam jau atgriezīšot naudu. Pat nepaskaidroja, vai par vienu, vai abiem. Par kuru? Tikai, kad sāku rakstīt, lai sniedz konkrētas atbildes, atbildēja, ka atgriezīs naudu. Šobrīd vēroju, kas būs, jo radās neticība operatoram, kurš atbildes sniedz nepamatotas, bet drīzāk kā minējumus.
Arī saziņas forma ir Gana interesanta - "ar prieku jums paziņoju, ka saņemsiet atmaksu... "
joprojām nav skaidrs, vai par vienu vai abām?
Šodien saņēmu vienu paku, kuru pasūtīju 4 dienas vēlāk nekā pirmo.
Ceru, ka arī otra atradīsies, jo arī tai negaidīti parādījusies visrzība DPD(ceļā).
Joprojām pārdomas par to, ka Best Secret ir tik liels kantoris, ka vienā birojā nezina, ko dara citi.
Kā var uzrakstīt, ka pazudušas abas pakas, neesot pie pārliecības.
Pievienot komentāru