BernuVeikals.lv - Klientu maldināšana
Klientu maldināšana.
Mājaslapā bernuveikals.lv ieraudzījām bērnu šūpulīti uz atlaidēm, domājām tāds mums palīdzētu cīnīties ar zīdaiņa kolikām par cik tur ir kustība uz augšu, uz leju un uz sāniem.
Veicām pasūtījumu, jo statuss konkrētajai precei bija ir pieejams.
3 dienas gaidījām rēķinu, līdz beidzot saņēmām e-pastu, ka darījums ir atcelts.
Izrādās šajā mājaslapā visām precēm rādās, ka visas preces ir pieejamas, bet patiesībā noliktavā daudz preču nav pieejamas, esot ļoti grūti to visu nokontrolēt (kā viņi skaidroja) .
Esam nokavējuši atlaižu laiku un esam spiesti pirkt ko līdzīgu un bez atlaides.
Tā ir cūcība!
Kāpēc vispār liek kaut kādu statusu, ja tas neatbilst patiesībai?
Komentāri (2)
Viņi paskaidroja,ka visu ir ļoti grūti kontrolēt. Tā nav cūcība, būtu cūcība, ja to darītu speciāli.
Tad kāpēc vispār likt tādu nepatiesu informāciju?
Vai nevar IT speciālistam palūgt, lai izņem vispār šādu funkciju, kas parāda šo informāciju?
Ja cilvēks redz, ka ir noliktavā, un veic pasūtījumu, tad rēķinās ar šo preci, bet pēc pāris dienām pēkšņi paziņo, ka nav tomēr šī prece noliktavā.
Tikko šo preci pasūtīju citā interneta veikalā, kā viņiem izdodas šo visu sakārtot? Tur pat ir parādīts preču skaits noliktavā (kad prece tiek nopirkta tad informācija tiek atjaunota), speciāli zvanīju uz šo veikalu, lai nebūtu atkal šāds aplauziens.
P.s. Citiem veikaliem tas tomēr nav tik sarežģīti. Veiksmi mājas lapas uzlabošanā!