www.sudzibas.lv Bērnu klīniskā universitātes slimnīca Nesakārtota sistēma, attieksme neatbilstoša

Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - Nesakārtota sistēma, attieksme neatbilstoša

Labdien. Par laimi ilgi nebija nācies vērsties bērnu klīniskās univesitātes slimnīcā, bet 12.09.2024. Ar nmp palīdzību dēls tika nogādāts slimnīcā ar augstu temperatūru, paldies nmp par tiešām jauko attieksmi, katru soli skaidri un gaiši izstāsta, viss skaidri saprotams, pa starpai paspēj ar humoru uzjautrināt pusaudzi, lai nav tik drūms ceļš uz bku.
Nonākam Rsu, viss labi, ilgi negaidot pienāk kārtas numuriņš, dodamies apskaidrot situācija, reģistrējāmies un dodamies tālāk uz nodaļu, istabiņu, kur jāveic tālākās darbības, tiekam līdz palātai un sēžam.. Sēžam ilgi kamēr vispār, kāds atnāk.. Pienāk māsiņa, neģīmī, pieliek puisim sistēmu, urkšķ un burkšķ, ka netiek dzerts ūdens, mammīt skrieniet nesiet ūdeni.. Dēlam temperatūra bija 39,9 grādi, protams, ka ūdens iekšā neiet, kaut vajag, sistēma pil burtiski knapi.. Ļoti, ļoti lēni, lai vairāk neteiktu, nenāk neviens, Dāmas sēž.. Istabiņa pretī reģistratūrai, sēž, nekur nestaidzās, pilnīgi vienaldzīga attieksme, atnāk pēc laika, ieliek puisim termometru un tiešām pazūd uz pustundu, beigās sanāk paši mērījām, paši sistēmu regulējām, kas vienkārši nepil, analīzes, rentgens, viss notiek gliemeža ātrumā, visas māsiņas, es pat teiktu biedējošas, neapmierinātas, žēl to mazo slimo bērniņu, pie kuriem nāk tie bubuļi goda vārds, pilnīgi nekādas empātijas, es biju pārsteiga, kas vispār notiek bērnu slimnīcā, tik nepatīkams serviss! Neviens neko nepaskaidro, kāda tālākā gaita, ko darīs, ko nedarīs, cik ilgi aptuveni jāgaida, vai būs jāpaliek, vai nebūs, viss jāvelk ar knīpstangām ārā, vīrs stundām gaida ārā, es neko precīzi nevaru viņam atbildēt, jo māsiņas plāta rokas, turklāt, kad sāku jautāt, tad seja tik neapmierināta, ko es vispār iedomājos. Protams daktere atnāca, viss jau tika izdarīts, bet neiedomājami lēni, visa komunikācija krievu valodā, saprotu, ka daktere no Ukrainas, bet pie visa tā, tas piedod vēl lielāku nervozitāti.. Beigās tikām izrakstīti, šoreiz uz savu atbildību, saprotu, ka nekas te nebūs, ātrāk pienāks rīts, ar ģimenes ārstu operatīvi visu sakārtojām, nekad nevēlos atgriezties šajā iestādē..
Dāmas sēž reģistratūrā un skaļā balsī aprunā vecākus, kas atbrauc ar maziem bērniņiem, zīdaiņiem uz slimnīcu - ja nepatīk, lai braucot mājās, te vecāki nedzīvošot palātās utt.. Vienkārši briesmīgi un skumji, un tā neziņa vecākiem, kas pārguruši sēž.. Nu kā tā var būt, kā var būt tāds bardaks, es atvainojos.

13.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes