Beautyfor - Slikts serviss
Sveiki visiem,
Šodien, 14.11.2017, biju “Beautyfor” veikalā. Uzzināju ka ir cenas ar atlaidi meistariem un ir cenas cilvēkiem bez specialitātes.
Man pateica ka var uztaisīt karti uzreiz veikalā bet ir vajadzīgs diploms kā pierādījums. Diplomu aizsūtīju uz e-pastu ar vīra palīdzību un gāju pie kases taisīt karti, un samaksāt par pirkumu. Diemžēl stāvot jau pie pašas kases man atteica apkalpošanā skaidrojot ka viņi vispirms apkalpos citus cilvēkus un tikai pēc tam mani. Man nez kāpēc bija jāpalaiž garām septiņus klientus (kas aizņēma aptuveni 20 minūtes) jo izrādās ka viņiem esot tikai viena kase un viens dators, diezgan dīvains paskaidrojums. Es biju šoka no tā ka pēc trešā klienta apkalpošanas, ka viņi kartes taisot tikai tad kad ir laiks, un kad visi citi klienti ir apkalpoti. Sanāk tā ka ja tev nav kartes, tu vari nosēdēt pie viņiem no rīta līdz vakaram ar domu uztaisīt karti, bet garantijas ka tas notiks nav nekādas jo kartes tiek taisītas pēc noskaņojuma. Meitene, kura sēdēja pie kases, tiešām gribēja man izpalīdzēt bet nespēja citas kasieres dēļ. Es pieprasīju pasaukt menedžeru, bet man bija atteikts jo veikalā tāda neesot. Kad beidzot pienāca mana kārta, šī karte tika uztaisita vienas mīnutes laikā (nezinu kāpēc būtu jāgaida cilvēkam gandrīz pus stunda lai varētu veikt ko tik vienkāršu). Uzreiz kā tieku galā ar kartes veidošanu atnāca divas kasieres un sāka man teikt ka man karti vispār netaisīs jo es biju pārāk emocionāla un pacēlu balsi. Meitene kura bija pie kases, bija ļoti jauka un uztaisīja man karti neskatoties uz to ka citas bija pret to. Es pat sāku raudat, jo man nekad nav bijusi pieredze ar to veikala darbinieki izturas pret tevi kā pret dzīvnieku un vēl smejas tev sejā. Izrādījās ka karti var saņemt tikai nākamajā dienā. Būtu es zinājusi jau to no paša sākuma es tad nemocītos ar to karti un nopirktu to ko man vajadzēja un aizmirstu par šo veikalu.
Liels paldies meitenei kura tiešām man centās palīdzēt un parādīja labu attieksmi nevis kā kasieres Elena un Diāna.
Pēc tam izrādījās ka veikalam esot parādījies menedžeris, laikam pieņēma darbā kamēr mani mocīja tie kasieri, jo kā iepriekš man paskaidroja ka veikalam nav menedžera. Menedžere, Tatjana, atvainojās par sagādātajam neērtībām un arī izskaidroja kartes veidošanas procesu kuru man varēja jau izskaidrot 30 minūtes atpakaļ pirms viss šis fars bija sācies.
Tāda sajūta kas biju aizgājusi uz tirgu nevis skaistumkopšanas preču veikalu. Apkalpošana tiešām ir šausmīga un lielākajai daļai darbiniekiem ir jāiet cauri kursiem kuri apmāca kā izturēties pret klientiem, jo izskatās ka viņi vēl dzīvo deviņdesmitajos gados. Cilvēkiem kuri spēj novest klientu līdz asarām nav vietas viņu darba nozarē.
Es godīgi nekad nevienam neieteiktu lietot “Beautyfor” pakalpojumus. Vienīgi ja esat mazohists kurš neciena sevi.
Komentāri (1)
пф. я бы вам вообще не делала карту по отправленному на почту диплому.может он фальшивый!