BCCS TM - Slikta klientu apkalpošana, Nekvalitatīvs serviss
Sliktākais iespējamais klientu apkalpošanas serviss, ko jebkad mūžā esmu saņēmusi. Nicinoša un emocionāli pazemojoša attieksme pret klientu, kurā netiek izrādīta nekāda interese par sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Pēc tam, kad ir stipri pārsniegts garantijas remonta termiņš, “salabotā” iekārta pat nenostrādāja 24 stundas līdz neglābjami atkal saplīsa un nekādi nereaģēja uz jebkādām darbībām (precizējot, slavenais iPhone 6 par kuru samaksā tikpat liela nauda kā par mēneša pārtikas krājumiem mazam Āfrikas ciematam).
Cenšoties atrisināt problēmu, kāpēc pirmajā remonta reizē tiek stipri pārsniegts remonta termiņš, kā atbildi saņemu to, ka mans telefons atrodas Anglijā un nicinoši piezīmējot, ka prātā pat nenākot noskaidrot, kāda ir situācija un cik ilgā tas varot tikt saņemts atpakaļ. Kā kronis visam ir lieliskā attieksme otrā remonta laikā, kur atkal pēc manis uzdotā jautājuma vai var noskaidrot ierīces stāvokli, pretī saņemu atbildi, ka jā, tūlīt zvanīšot Anglijas karalienei un noskaidrošot!
Secinājums: ja vēlaties zaudēt telefonu, saņemt emocionālo pazemojumu pusgadam uz priekšu, tikt pie vēl sabojātāka telefona nekā iesniedzāt garantijas remontā– BCCS serviss ir īstā vieta!
Komentāri (2)
Neraksti šeit! Aizej uz ražotāja mājas lapu un ieraksti tur savu sūdzību. Gan jau ražotājs atradīs kā pa dibenu sadot šī servisa darbiniekiem. Un vispār, situācijā, kad garantijas remonts nav izpildīts mēneša laikā, negaidi ilgāk - ej uzreiz uz servisu un jautā, lai izsniedz tavu iekārtu "tādu kā ir" un lai izsniedz rakstveida slēdzienu, kurā norāda, ka iekārtai ir konstatēts ražošanas defekts, kas novēršams ražotāja garantijas ietvaros, un ka Garantijas remonts nav izpildīts mēneša laikā ( norādot datumu kad servisā saņemts un kad tiek izdots). Tad ar to aktu un iekārtu ej uz veikalu un prasi atpakaļ naudu un miers.
Tiešām ļoti nievājoša attiksme!