BCCS TM - Krāpšana, nepatīkama attieksme
Nekad nemēģiniet griezties pēc garantijas remonta uzņēmumā BCCS. Atnesu viņiem iMac kalviatūru, kurai daži taustiņi bija pārstājuši strādāt. iMacam bija vēl garantijas laiks. No sākuma pieņēmējs jautāja man ko viņam ar to darīt? Un to jautā autorizēta Apple Computer Inc. servisa centra darbinieks. Pēc tam darbinieks paziņoja , ka iMac numurs garantijas talonā nav īsts un viņš nevar klaviatūru pieņemt. Kad piedāvāju nr. noskaidrot, piezvanot uz mājām un lūdzot paskatīties datorā, darbinieks paziņoja, ka klaviatūru pieņems tikai kopā ar iMac, jo es varot nosaut jebkuru nr. Aizbraucot uz mājām konstatēju , ka nr. garantijas talonā ir pareizs, darbinieks ir melojis vai tīšām nepareizi interpretējis ar roku rakstītos simbolus garantijas tralonā. Tā jau ir krāpšana.
Paši darbinieki bija nelaipni, resni, tērpušies sasvīdušos T-kreklos. Pēc apmeklējuma jutos, ka mēslos izvārtījies. Uzreiz atcerējos padomju laiku apkalpošanas kultūru.
Pēc dienas aiznesa klaviatūru uz Capital serviss Ganību dambī, klaviatūru pieņēma laipna smaidīga sieviete, viņai netraucēja ne pareizrakstība garantijas talonā , ne tas klaviatūra ir bez datora. Pēc trim dienām saņēmu jaunu klaviatūru.
Komentāri (1)
Capital servisa darbinieki man arī divas reizes palīdzēja un praktiski izglaba manu hard drive par minimālo samaksu. A par tiem "oficiālajiem' servisa darbiniekiem iesaku tev kaut kur Apple com servisa lapā uzrakstīt sūdzību.