www.sudzibas.lv Banknote.lv Slikts serviss, patērētāju tiesību ignorēšana

Banknote - Slikts serviss, patērētāju tiesību ignorēšana

Rezervējot preci internetā iepriekšējā vakarā 2021. G. Marta sākumā, nākamajā dienā izradījās, ka tā nav rezervēta. Ierodoties uz vietas teica, ka jārezervē vēlreiz, lai gan dati bija redzami - pirmais acīmredzami jokainais klienta servisa moments. Vislielāko izbrīnu un patiesībā dusmas izraisīja tas, ka aizbildinoties ar "ierobežojumiem" pandēmijas laikā, atteica apskatīt un ieslēgt lietotu elektrotehnikas preci pirms iegādes - uzsverot, ka lietota prece vispirms jāiegādājas un tikai tad to var pārbaudīt. Ptac, protams, apstiprināja, ka šādu noteikumu vai uzstādījumu nav - arī pandēmijas laikā. Veikals, kurā nevienam nevajadzētu spert savu kāju, ja tā ir sistēma. Ja nav, tad viens darbinieks tur ir atlaižams jau šodien, rīt, nākamnedēļ.

04.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Banknote Pārstāvja atbilde 02.05.2021

Uzņēmuma Banknote.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

S

Komentāri (3)

B Buhariks 05.03.2021

Sievu vispirms ir jāapprec un tad tikai gultā!

B bgeits1 10.03.2021

nav ko vazāties pa lobardiem.Pērc elektroniku jaunu , veikalā.

K Ksanzī 18.03.2021

ko tad lasi lombardu sadaļu?ej,sēdi un komentē liellveikalu sūdzības!
:D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes