AtrisinātaBanknote - Krāpšana
Iesaku pārbaudīt kopējo atmaksas summu, pieprasīt, lai skaidro, no kurienes tādu summu ņēmuši. Pieprasīt Eiropas patēriņa kredīta standartinformāciju kopā ar līgumu.Tas gan neizslēdz iespēju, ka tiks izdrukāts pareizais dokuments, jo šajā dokumentā atmaksājamai summai jābūt mazākai.
Ne tikai nesazinās, bet ignorē rakstiskus iesniegumus.
Ignorē telefona zvanus, filiālēs pēc vadības rīkojuma, un ne tikai, atsakās sniegt skaidrojumu.
Ignorē e-pastus, kas banknotei nav izdevīgi.
Pēc vajadzības izņem no klienta portāla visu informāciju, lai varētu netraucēti zagt. Uz ilgāku laiku likvidē banknotes aplikāciju.
Pēc maksājuma veikšanas internetā, uz e-pastu atsūta tikai paziņojumu, ka maksājums ir saņemts, bez maksājuma datuma, līguma numura, dažreiz arī bez maksājuma summas, neskatoties uz vairākkārtējiem lūgumiem un rakstiskiem iesniegumiem. Nerunājot nemaz par to, ka pēc maksājuma veikšanas filiālē uz e-pastu par saņemto maksājumu nesūta vispār neko. Vienīgais pierādījums ir čeks, acīmredzot cer, ka varēs maksājumu piedzīt otrreiz, ja čeku nesaglabàs uz nez cik ilgu laiku. Tāpēc arī filiālēs par veikto maksājumu nevar norēķināties ar karti-lai būtu mazāk pierādījumu.
Šodien par veikto maksājumu internetā apstiprinājums uz e-pastu neatnāca automātiski, bet pēc ilgāka laika, laikam par brīdinājumu, ka maksājums varētu nebūt saņemts, jo arī klienta portālā samaksātā summa neparādījās automātiski, kā tas notiek parasti.
Ieteikums-glabājiet čekus pēc iespējas ilgāk, lai pēc pāris, trim gadiem nebūtu pārsteigumu.
Komentāri (1)
Diemžēl šiem augļotājiem ir neticami augsti procenti. Nevajag no tādiem labāk aizņemties.