Baltijas Apdrošināšanas Nams - slikts serviss

Dārgie tautieši, gribam jūs pabrīdināt par BAN slikto servisu. Situācija bija sekojoša : pirms devāmies ar visu ģimeni ceļojumā (Ceļojumu bode), ka parasti iegādājamies Standarta ceļojumu apdrošināšanas polisi, šoreiz izvēlējāmies BAN..
Tātad izlidošanas diena (pareizi sakot naktī) devāmies uz lidostu, bērnam 11 gadi jau ceļa sāka sāpēt vēders , bet pagaidām ,ciešami..Jau Lidostā sāpes sāk pastiprināties un izejot visu kontroles punktus , jau pie pašiem Gate 1,5h pirms lidojuma bērna pašsajūta sāka strauji pasliktināties : parādījās drudzis, sāpes vēderā pastiprinājās, pievienojās sliktā dūša un skraidīšana uz tualeti. Bērns nu jau nevar ne sēdēt, ne gulēt, ne arī normāli paiet -izsaucām lidostas dežūrārstu - pēc tā ierašanās un bērna apskates bija nolemts -nekavējoties vērsties pēc neatliekamās medicīniskās palīdzības slimnīcā (aizdomas par apendicītu). Tajā brīdī, it sevišķi mani sapratīs mammas - kad tavs bērns tavu acu priekšā gandrīz zaudē samaņu aiz sāpēm, prātā ir vienīgā doma - ka tik pēc iespējas ātrāk savu bērnu nogādāt līdz vietai un profesionāļiem , kas var viņam palīdzēt...Ieradoties BKUS uzreiz bērns bija nogādāts palātā (veikti visi nepieciešami izmeklējumi) bērns tika pievienots pie sistēmas un tika iedoti venozi pretsāpju preparāti 7 stundas pie sistēmas nedaudz atviegloja viņa pašsajūtu. Diagnoze ass limfdenīta iekaisums...Vakarā devāmies mājās lai turpināti ambulatoro ārstēšanu .Bet pirmdien no rīta , nedaudz atejot no šoka un stresa , sazinājāmies ar BAN apdrošināšanas kompāniju , uzzinājām ka tik pēkšņa ceļojuma atcelšana (pat saņemto skaidrojumus par atcelšanas iemeslu)nav iekļauta Standarta polises atlīdzības gadījumā! Atcelšanas iemesls stundu pirms lidojuma -nebija sāpīgs zobs, klepus, alkoholiskā intoksikācija vai arī gripa... bet gan BĒRNA dzīvības saglabāšanas iemesls !Bērns tika noņemts no reisa bez maz vai bezsamaņā , bet tas nav pietiekams iemesls lai saņemtu ceļojuma atcelšanas atlīdzību . Jā, mēs saprotams, ka gadījums ir specifisks , varētu teikt pat forsmažors, bet apdrošināšanas polise mums bija , bet gan nepietiekami dārga.
Tāpēc , dārgie tautieši, padomājiet labāk nākamajā reizē , kad būs vajadzība pēc ceļojuma apdrošināšanas polises, vai to ir vērts pirkt pie BAN, jo, ja radīsies, nedod Dievs, tāda situācija, kā mums, nāksies samierināties ar ceļojuma summas zaudējumu. ... Bet, protams, galvenais, ka bērns ir dzīvs un saņēmis medicīnisko profesionālo palīdzību laicīgi..

5 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Komentāri (5)

T Tautins 5 st atpakaļ

Nu tāpēc arī nevelti ir tas teiciens - skopais maksā divtik.

Cilvēki kā nemācīsies tā nemācīsies. Kāda cena tāda apkalpošana.

T Tatjana Sudirta 3 st atpakaļ

Izklausās kā jūs esat no apdrošināšanas biznesa. Polise bija Standarta. Ja nu jums sanāk pirkt katru apdrošināšanas polise Zelta - tad man ir prieks par jums. Bet lielākā daļa mūsu cilvēku atļaujās Standarta Polisi. Un sūdzība bija gan par ne standartu situāciju. Sanāk tad, ja cilvēku noņem no reisa galīgās lupatās un bērna dzīvības gadījums ir vienādi gadījumi. SUPER

T Tautins 2 st atpakaļ

Nē, diemžēl arī bija slikta pieredze pie BTA. Bet arī citās kompānijās standarta polisēs, kas tāds skaitītos, kā apdrošināšanas gadījums "ceļojuma atcelšana" nevis nestandarta polise. :)
Arī veikalā ieejot nopērkot lētāku produktu, kvalitāte nebūs tāda pati kā dārgākam.
Tāpat nopērkot samsung par 200 eiro, nebūs tas pats kā telefonu virs 1000 eiro. Ceru, ka gūsiet mācību un neietaupīsiet naudu svarīgās lietās.

O oIo 1 st atpakaļ

Redziet , dārgā tautiete, apdrošināšanas bizness tā ir tāda loterija, Jūs novērtējat risku un pamatojoties uz to iegādājaties polisi, kura var nesegt visus dzīves gadījumus. Tā bija Jūsu brīvprātīga izvēle. Jums nepaveicās, iestājās gadījums, kurš nebija paredzēts polisē, kuru , es atkārtošu, Jūs pati brīvprātīgi izvēlējāties. Un kāda iemesla dēļ Jūs tagad pārmetat apdrošinātājam, ka tas nesedz gadījumu, kurš nav paredzēts polisē, kuru pati brīvprātīgi izvēlējāties?
p.s. tas "ūdens" ar visu aprakstu ir lieks, pietiktu ar "bērnam palika slikti, aizveda uz slimnīcu, ceļojums atcēlās". Gribas izsaukt žēlastību pret sevi un apdrošinātāju padarīt par monstru, kuram nerūp citu bērnu veselība?

L LApsēns3 1 st atpakaļ

Ja jūs nopērkat ceļojumu uz Alpiem kurā ir iekļautas tikai aviobiļetes un viesnīca, Jums taču neienāks prātā pieprasīt ceļojumu aģentūrai lai pacēlāja noma un slēpošanas inventāra noma arī automātiski būtu iekļauta ? Ar argumentu, ka citādi, taču no palikšanas Alpu kūrortā nav jēga ...
Kāpēc tad Jūs domājat, ka nopērkot lētāko polisi tur būs iekļauta kompensācija par nenotikušu braucienu? Cik es esmu pircis polises, tad parasti šādus izdevumus sedz tikai dārgās polises. Un tādas, ja nemaldos, ir visām kompānijām. Zemākā līmeņa polises parasti apmaksā tikai izdevumus par medicīnisko palīdzību ārzemēs. Parasti polisēs ir diezgan skaidri norādīts kas tur ir ieļauts...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes