Baltijas Apdrošināšanas Nams - Ceļojuma apdrošināšana - klienta maldināšana
Nepērciet ceļojuma apdrošināšanu šinī kantorī.
15.10 bija jālido uz turciju, biju iegādājusies platinum (augstākās klases polisi ban, kas iekļauj ceļojuma atcelšanu) ,12.10 saslimu, sazinājos ar ģimenes ārstu, ārste ieteica ceļojumu atcelt, sazinājos ar apdrošinātāju, lai noskaidrotu, kā pareizi rīkoties. Ban darbiniece, teica, ka nepieciešama izziņa no ārsta un mēneša laikā jāiesniedz pieteikums atlīdzības saņemšanai, kad jutos labāk, visus dokumentus iesniedzu. Saņēmu atteikumu, jo, izrādās ka slimojot ar stipru saaukstēšanos ir jāsauc ātrā palīdzība. Pievienoju screen shotu ar laiku un datumu, kad zvanīju ban, lai noklausās sarunas ierakstu un lai tad darbiniece, par tīšu maldināšanu uzņemās atbildību un vai viņiem šķiet loģiski, ka slims cilvēks, dodas ceļojumā aplipināt citus un vai aģents ir kompetentāks par ārstu? Sekoja atbilde, ka atteikums paliek spēkā un pretenzija esot nepamatota.
Tā lūk, neuzķeraties uz šo iestādi, biju klients 15 gadus, līdz šim neviens apdrošināšanas gadījums nebija gadījies, kā gadījums iestājās, tā neko nekompensē, darbiniekiem nekāda atbildība nav jāuzņemas.
Komentāri (1)
Manuprāt, apdrošināšanas šim kantorim reālitātē nav, tikai līdzekļu iekasēšana. Ir pieredze, aplaupa līdz pēdējam centam tā, it kā Apdrošināšanas nemaz nav bijis.