Balta AAS SOS komplekta apdrošināšana pie Elektrum. - Nepatiesa informācija, pilnīga klienta ignorance.
01.02.2021 noslēdzu pie elektrības pakalpojuma sniedzēja Elektrum papildus pakalpojuma, SOS apdrošināšanas, līgumu. To nodrošina AAS Balta. Līgums deklarē, ka nodrošina 24/7 elektriķa, santehniķa, namdara, atslēgu meistara pakalpojumus. Līdz pat šodienai, 13.01.2024, pēc šādiem pakalpojumiem nebija nepieciešamība. Šodien notika elektrības atslēgums. Dzīvoklī. Kā izrādījās, kāpņu telpā, vēl vienam dzīvoklim? Pārējiem ir. Arī skaitītājs nulle? Nolēmu izmantot elektriķa pakalpojumu, jo pats nejūtos speciālists šai jautājumā. Nestāstīšu sīkāk kāda bija, divu apļu, komunikācija ar elektrum, sadales tīkli, apsaimniekotāju. Komunikācija ar AAS Balta gan ir ievērības cienīga. Īsā versija. Gaidu atzvanu vēl līdz šim brīdim. Pagājušais laiks, pl.16.09 līdz 22.45, kad rakstu šo sūdzību. Domāju, ka šonakt nesagaidīšu. Ne gaisma, ne kā. Ļaudis! Neņemiet šo pakalpojumu. Jūs šo naudu būsiet maksājuši par gaisu! Cilvēku mānīšana.
Komentāri (1)
Labdien, Māri!
Mums, BALTA, klientu apmierinātība ir svarīga, tāpēc novērtējam, ka atradāt laiku un iespēju informēt par šo pieredzi.
Esam sazinājušies ar Jums un izrunājuši Jūsu rakstīto. Ja pēc saziņas ir kādi neatbildēti jautājumi, labprāt sazināsimies atkārtoti.
Ar cieņu
BALTA