www.sudzibas.lv Baby City Drausmīga zvanu centra apkalpošana

BabyCity/ToyCity Latvija - Drausmīga zvanu centra apkalpošana

Drausmīga zvanu centra komunikācija ar klientu.
Darbinieki ir neapmācīti risināt problēmsituācijas un nespēj sniegt adekvātu un korektu informāciju.

Situācija: iegādājos preci veikalā, pēc mēneša tā vairs nestrādāja kā vajag.
Nosūtīju to uz garantijas servisu, lai apskatās vai tas ir brāķis vai nē.
Kad vēlējos zināt cik ilgi vēl garantijas serviss veiks pārbaudes saskāros ar absolūti neinformētiem un nekorektiem zvanu centra darbiniekiem.
Kopumā zvanīju reizes 15 un īsumā katrs zvans beidzās ar to, ka man pasaka, ka pārzvanīs, bet neatzvana (atzvanīja vienu reizi, vienu) . Katru reizi runāju ar kādu citu darbinieku, atrunas uz informācijas nezināšanu bija sekojošas: „ar jums runāja mana kolēģe”, „es nezinu, tur strādā kāds cits”... Variantu bija daudz ko teikt, un atkārtošos, par cik informāciju darbinieks itkā nezināja, teica, ka atzvanīs un neatzvanīja.

Rezultātā, ar tik daudz patērētiem nerviem, dabūju tomēr naudu atpakaļ, jo prece bija brāķēta.
Novembrī saņēmu maksājumu un kā izrādās bija divi maksājumi.
Februāra beigās veikals attapās, ka veikti maksājumi divas reizes.
Uz jautājumu – vai tā ir kompensācija par visu to murgu, kam man bija jāiet cauri, atbilde bija – nē.
Vai veikals normāli atvainojās un mēģināja kaut kā kompensēt radušos situāciju – nē.

Ja jums nāksies risināt problēmu ar šo uzņēmumu esiet gatavi iztērēt daudz laika, nervus, pacietību. : (

I

Komentāri (3)

Good Intentions 03.03.2022

Tā visur. Sazināšanās līmenis starp viņiem ir briesmīgs. Ja nodod uz labošanu, tad rēķinies, ka var paiet mēneši un neviens nespēs neko atbildēt, kamēr nebūs gatavs vai nozaudēts. Labošana ir zem katras kritikas. Operatori bieži vien nav kompitenti, bet ko gan viņi var izdarīt, ja nav nekādas informācijas. Operatoriem arī nemaksā tik daudz lai skrietu kompitenti cilvēki, kur vel trenētu un pārtrenētu. Stabili, ka darbinieki mainās.

Good Intentions 03.03.2022

Protams, ja bombī viens un tas pats numurs, tad būs ignore.

G Gulbenietis 04.03.2022

Nav jēgas 15 reizes zvanīt. Labāk vnk izmest musarā un nečakarēt sev nervus. Protams, ja summa ir daži desmiti eur.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes