Avon - Avon
Kas Avon kompānijai ir svarīgāks - klients vai nauda? Laikam jau peļņa, nevis sadarbība ar klientu. Avon aiztur pasūtījumu, bet tas nozīmē, ka pasūtījums jau ir anulēts. Un pasūtījums netiek saņemts, bet par to neviens nebrīdina. Starpība laikam vārdos un darbos nemaz nav!!! Ļoti slikta attieksme pret klientu un produkcija arī paliek arvien sliktāka. Vairs nekad nepasūtīšu Avon produkciju, un līdz ar to arī mani klienti to nedarīs. Un tādu paliek arvien vairāk. Ir arī citas kosmētikas firmas, kur cenas ir adekvātākas un pret konsultantiem izturas cienīgi.
Komentāri (2)
Es domāju tad jums nav paveicies ar savu Zonu, vai arī pārdošanas līderi kas rūpējas par jūsu labklājību.Jo mani konsultanti vienmēr tiek par visu informēti, un brīdināti.
Pilnīgi piekrītu!