Avon - apkalpošana
Lietoju kosmetiku AVON. Pateicoties konsultantei Martai t. 26511304 (uzvardu atteicas nosaukt) pārtraukšu to darīt. Zvana ar piedāvājumu pirkt Avon kosmētiku, tas ir saprotami cilvēks cešas strādāt.
Tas ko noklausos pēc tam - pirmo reizi dzirdēts no cilvēka, kurš cenšas ko pārdot. Atbildēt uz jautājumiem atsakās, pārtrauc mani pusvārdā, komentē manus jautājumus, beigās nomet klausuli.
Marta, Tu panāci savu - Avon vairs nepirkšu, nav vēlēšanās. Savām draudzenēm un paziņām arī noteikti izstāstīšu cik neuzticama firma ir Avon.
Komentāri (3)
dīvaini, pie te vainas Avon kosmētika un kāpēc gan dēl, kaut kādas Martas Jūs iesakat nelietot Avon!
kaut kā muļķīgi sanāk... :) nekā personīga, vnk tā pirma doma
Avon kosmetikai nav ne vainas. Vaina sūdzība ir Jūsu konfliktā ar kādu būtni Martu.
Lai nu kā, bet tādi konslutanti ilgi neturas un pakrīt, atvainojos - uz mutes. Cik zināms viņu kl.centrā var nodot ziņas, sūdzības, par konsultantu, vot tas toč būtu iedarbīgāk :)
Tadel, ka diemzel del viena cilveka var sabojaties iespaids par visu firmu. Diemzel negativo iespadu nodot talak daudz biezak, jo cilveks ir sasutis taja bridi. Labs darbinieks jau ir tads, kurs vismaz nesaboja iespaidu par savu parstaveto uznemumu.
Vai man vienīgajai liekas, ka AVON produkti paliek ar vien sliktāki, piemēram man ir sausa sejas āda un AVON krēmi sausai ādai vnk dedzina, tas pats ir ar kermeņa losjoniem kas ir taukaini ir rada smagnēju sajūtu, bet smaržas ir spirts ar neitālu aromatu aromātu.