AutoSpares / SIA "Genuine Autoparts" - Slikts serviss
Mājaslapā tiek uzrādīts realitātē neeksistējošs piedāvājums. E-pastā atbild labi ja reizi nedēļā un par pasūtījumu vispār nesniedz nekādu informāciju. Divu nedēļu laikā pat neplāno paziņot, ka mājaslapā iegādātā prece vispār nav pieejama un veikto priekšapmaksu 100% apmērā, laikam, nemaz neplāno atgriezt.
Komentāri (6)
Saskaros tieši ar to pašu. Pasūtījumu veicu pirms 10 novembrī, uz ko man tik prasīta prieksapmaksa 100% apmērā. Samaksāju. Piegādes termiņš - 27.11. ilgi, be ok, gaidu. Protams, 27 nekā nav. Ar grūtībām sazvanu, 30.11. saņēmu atbildi ka "gaidam kravu trešdien", t.i. 02.12.2020, gandrīz nedēļu vēlāk, labi gaidu. Nesaņēmu neko! Priekš kam čakarēt cilvēkiem galvu? Kāpēc uzreiz nepateikt ka prece nav/neeksistē? Kapēc solīt "tūliņ būs", gaidam kravu, ja prece VISPAR NEEKSISTĒ? Nu kas tas ir par darbu? Par kādu profesionalismu var iet runa? Vai šādi uzņēmumi ir pelnījuši mūsu naudu?
Pasūtīju Jūlija beigās detaļas.Vēl joprojām(decembrī) mājaslapā karājās statuss "piegādes procesā".Uz maniem e pastiem neviens neatbild.Sazvanīt nevar.Biju aizsūtījis cilvēku klātienē pajautāt,darbinieki neko nezina.Ar internetveikala lietām nodarbojoties priekšniecība.Pats dzīvoju Cēsīs,nebraukšu 100 kilometrus skaidroties.Kā atdabūt naudu no tā šaraškina kantoras?
Все кто пострадал от данной канторы AutoSpares / SIA "Genuine Autoparts пишите мне на почту [slēpt]@gmail.com, будем подавать коллективное заявление в полицию о мошенничестве, чтоб закрыли их сайт и привлекли к уголовной ответственности, я так понимая от их рук многие пострадали.
Daudz nav ko teikt, ļoti pretīga attieksme pret klientu...
Aizsūtīta nauda par preci Genuine Autoparts, SIA (autospāres.lv), bet nesūta preci, kā arī neatbild uz zvaniem un epastu. Portālā norādīts ka piegāde 2 dienu laikā, šobrīd jau pagājušas divas nedēļas
Vai tas veikals vēl ir dzīvs?