www.sudzibas.lv Autoskola Presto Teorijas pieredze

AtrisinātaAutoskola Presto - Teorijas pieredze

Es 12.jūlijā uzsāku mācības Presto autoskolā, Juglā. Gaidīju augstu kvalitāti teorijas apmācībai, jo autoskola tiek reklamēta kā labākā Latvijā, taču sagaidīju pilnīgi pretējo. Pasniedzējs lielāko daļu laika pavada runājot par saviem viedokļiem, kuri neattiecas uz teorētisko apmācību, piemēram, IT speciālistu bezjēdzību (apšaut viņus, viņi neko neprot, bojā citiem dzīvi), saeimas deputātu algām, mūziku, CSDD darbiniekiem utt. Par ko es maksāju naudu? Tas ir neizturami, ir pretīgi klausīties.
Neviens grupā neturpina sarunu, neaizcina uz tāda veida sarunām. Pāris reizes kāds no grupas ir aicinājis uz atgriešanos pie tēmas, taču pasniedzējs turpina paust savus viedokļus.
Pasniedzēja vārds ir Andrejs Kagainis.

Papildināts Agne 26.07.2018

Aizmirsu piebilst, ka tad, kad pasniedzējs patiešām stāsta par tēmu, tad paskaidro to lieliski un saprotoši.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Agne 27.07.2018

Autoskolas "Presto" biroja administratore ar mani sazinājās. E-pastā bija rakstīts, ka ar pasniedzēju ir notikušas pārrunas. Tas bija viss, kas man bija vajadzīgs.

Atbilde no Sudzibas.lv Admin 03.08.2018

Agnet, jautājumi Tev, no kuriem izriet arī mūsu atbildes:

1. Vai cilvēks, kas vēlas parādīt auditorijai, ka ir ne tikai labs pasniedzējs, bet arī zinošs, vispusīgs cilvēks, nedrīkst būt pasniedzējs labā autoskolā?
2. Vai vari uzskaitīt kritērijus, kas nosaka, kas ir labākās Latvijas labākās autoskolas? Vai tieši augstvērtīga (pārskatāms, ekononimisks) rezultāta (tiesību iegūšana) sasniegšana nav viens no galvenajiem kritērijiem?
3. Vai Tev ir pieredze, kā pasniedz citās autoskolās, lai definētu "augstu kvalitāti"?
4. Vai "slikts" pasniedzējs ir "slikta servisa", kā tas ir norādīts virsrakstā, sastāvdaļa vai tomēr ar servisu saprot pavisam citu ko, piem., administratīvo darbu? Starp citu Andrejs Kagainis pasniedz vairākās skolās, tomēr labākie rezultāti ir tieši pie mums. Bet serviss ir tieši tas, ar ko Presto atšķiras. Tajā skaitā, nekavējoties reaģējot uz pretenzijām.
5. Ko Tu vēlējies sasniegt ar šo sūdzību? Atrisināt problēmu vai nodarīt kaitējumu skolai?

Sniegsim vēl papildus informāciju, lai labāk izprastu pasniedzēja rīcību. Mācības norit 55 akadēmiskās stundas. Labs pasniedzējs spēs vielu pasniegt, piem., 45 stundās. Mācību telpas, atbilstoši CSDD noteikumiem, pamest nedrīkst, savādāk apmācības daļa netiks ieskaitīta. Pasniedzējs brīvi variē ar to, ko darīt pārējā laikā.

Mūsu savstarpējā līgumā ir rakstīts, ka sūdzības izskata administrācija un ja nepieciešams, skolas direktors. Risinot to norunātā veidā, pamatoti argumentējot, ir iespējams iegūt kompensāciju. Tu neesi vērsusies skolā, lai ko risinātu, tādējādi jāsecina, ka vēlies nodarīt nepelnītu kaitējumu. Lai lasītāji izdara paši secinājumus.

Atbilde no autoskolapresto Pārstāvja atbilde 06.08.2018

Lai nebūtu domstarpības šai grupai izlēmām nomainīt pasniedzēju un kursantei, sūdzības iesniedzējai, piešķīrām kompensāciju.

A

Komentāri (7)

V VarenaaTejkana 09.08.2018

Nerunājot par Presto bet gan konkrēti par pasniedzēju Andreju Kagaini- pieredze visspretīgakā.

L LieneKarklavaine 04.05.2019

Autoskola PRESTO sevi pozicionē kā autoskolu nr.1. PAŠU IZVEIDOTĀ mājaslapā AUTOSKOLAS.COM, kura apzināti reģistrēta uz ārvalstu domēna servera, lai nevarētu redzēt domēna īpašnieku.

Jebkurš sevis cienīgs SEO speciālists uzreiz pamanīs saikni starp šīm abām mājaslapā, izmantojot dažādus rīkus ( ahrefs, semrush utml. ).

Autoskolas.com ir ATBALSTA resurss autoskolas PRESTO mājaslapai un tiek izmantot, lai apzināti maldinātu topošos klientus.

Lūdzu neesiet tik naivi un neticiet šim autoskolas.com topam

A autoskolapresto Pārstāvja atbilde 20.07.2019

LieneKarklavaine profils reģistrēts 04.05.2019 ar vienu vienīgu mērķi - tai pašā dienā ierakstīt 7 pilnīgi vienādus, apmelojošus paziņojumus. Mums nav pilnīgi nekādas saprašanas, ko Jūs mēģinat pateikt. Bet viens ir skaidrs, ka darbojaties kāda konkurenta interesēs. Internetā ir ļoti daudz viedokļu un topu, tad kāpēc mums par to būtu jāuzņemas atbildība? Mēs esam internetā populārākā autoskola Latvijā (Facebook, Instagram, Youtube, Google), tāpēc arī nelabvēļu netrūkst. Bet tas ir bijis milzīgs darbs 7 gadu garumā.

I ITgriezējs 07.09.2019

Agne, gatavojies atbildēt tiesā par apmelojumu!

I ITgriezējs 07.09.2019

Agne, gatavojies atbildēt tiesā par apmelojumu.

M Miks15 09.09.2019

Intersanti, kāpēc Kagaiņa kungs neparakstās īstajā vardā atstājot komentārus un tik nopietnus draudus meitenei?

Būtu vēlams dzirdēt PRESTO autoskolas komentāru par tiesas draudiem. Cik saprotu konflikts un sūdzība tika noregulēta izvērtējot sūdzību pilna apmerā, un izrunājot papildus klātienē šī viduvējā pasniedzēja rīcību.
Vai draudi ar tiesas darbiem nāk ar Autoskolas atbalstu? Vai tā ir tipiska Presto prakse, noregulet sūdzību, un pēc tam ļaut savam darbiniekam draudēt savam klientam?
Vai šis pasniedzejs vēl stradā Presto, jo nekādas zinas par viņu nevar atrast majaslapā? Tā ir savarīga informācija, jo es kā klients negribu staties autoskola, kur ir draudi saskaties ar tik neadekvātu rīcibu no darbinieka puses. Nedz arī es gribu saņemt nekvalitatīvus pakalpojumus no šī "profesionāļa".

Šī sūdzība diemzēl, vai tieši ļoti labi parāda topošajiem kursantiem vai darba devējiem ar ko var saskarties sadarbojoties ar šo "pasniedzēju".

A autoskolapresto Pārstāvja atbilde 01.11.2022

Nav saprotams, par kādiem draudiem Jūs runājat. Mums nav zināma neviena cita situācija, kuru vajadzētu vērtēt. Kas ir ļoti būtiski, tad pasniedzēji un instruktori ir ārpakalpojuma sniedzēji, piedāvājot savas mācību programmas. Autoskola ir darbu organizators un atbild par visu apmācības procesu kopumā. Līdz ar 2022. gada beigām skola sāks piedāvāt savu unikālu mācību autorprogrammu, līdz ar to būs visas iespējas to aizstāvēt.

Tātad ņemot vērā augšminēto, ka šis pasniedzējs nav darbinieks, tad mūsu attiecības ir ļoti vienkāršas - pastāvot konfliktsituācijām, pasniedzējam vairs netiek piedāvāts vadīt mācības un ar to arī sadarbība beidzas. Un tas jau ir 6 gadus atpakaļ..

Būtiski piebilst, ka risnot šādus konfliktus, pasniedzējam netiek atklāta kursanta identitāte, jo tas nav ētiski un nekādīgi nevar palīdzēt rast risinājumu. Savādāka situācija, ja pasniedzējs pats skaidri zin, kurš varētu sūdzēties. Mēs noteikti iestātos kursanta pusē ar visiem iespējamiem līdzekļiem, jo Jūs aprakstat pilnīgi nenormālu situāciju, par kuru jāzin pasniedzēja licences izsniedzējam - CSDD. Tas arī varētu pieņemt adekvātus mērus pārtraukt licences darbību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes