AtrisinātaAutoskola Presto - Pakalpojumu nesniedz, bet naudu atgriež tikai daļēji
Presto ir izveidojis klientam nedraudzīgu braukšanas nodarbību rezervēšanas sistēmu. Tikko tu esi savā virtuālajā maciņā ieskaitījis naudu, Presto to uzskata par savu, pat ja pakalpojums nav sniegts un arī netiks sniegts. Manā gadījumā notika sekojošs - redzu pakalpojumu jēkabpilī, am kategorijas braukšanas nodarbība, rezervēju to, bet izrādās, ka mopēdu viņi jēkabpilī nevar nodrošināt un pakalpojumu nevar sniegt, tāpēc paši to atceļ, bet naudu neatgriež, tā vietā piedāvā izvēlēties kādu citu pakalpojumu, bet man citu nevajag! Tā nu uzdāvināju 25 eur presto, jo laužot līgumu tā ir summa, ko viņi vienmēr paturēs no tava virtuālā maciņa. Lielisks biznesa plāns, presto! Interesanti, cik lielu summu jūs šādā veidā gada laikā nopelnāt no saviem klientiem? !
PRESTO ar mani sazinājās un atgrieza ieturētos 25EUR,
tāpēc šī sūdzība ir atrisināta.
Mums ļoti žēl, ka process bija nonācis līdz sūdzībai, tomēr no puses norādam, ka situācija bija savādāka neka aprakstīta.
Sūdzības iesniedzējs ir mūsu klienta pārstāvis, ne pats klients, tādēļ neiepazinās ar mūsu savstarpējo līgumu.
Nauda par nenotikušu nodarbību (autoskolai beigu beigās neizdevās ātri nodrošināt atbilstošu transportlīdzekli) tika atgriezta klienta elektroniskā maciņā nodarbības pasūtīšanai, jo tikai šim nolūkam nauda tiek ievietota tur.
Problēma radās tikai tajā, ka klienta pārstāve tomēr nevēlējās vairs izmantot pakalpojumu, lai gan tas netika liegts un ignorēja faktu, ka līgumā atrunāta komisijas maksa par naudas atgriešanu uz bankas kontu. Līgums nav domāts, lai tikai viena puse ievērotu savas saistības.
Gan naudas ieskaitīšana elektroniskā maciņā, gan izņemšana (3 darbinieku darbs - iesnieguma apstrāde, direktora vīza, grāmatvede) no tā skolai maksā, tas nekādā gadījumā nav skolas interešu objekts. Piem., ja vēlamies aizvērt kontu un izņemt naudu bankas kontā, tad ir komisijas maksa, vai ne?
Naudu atgriezām, jo situācija ļāva atklāt kādu nepilnību nodarbību pasūtīšanas sistēmā.
Komentāri (1)
PRESTO problēmu atrisināja.