Autoskola Presto - Naudas izsūkšana no klienta
No sirds neiesaku šo autoskolu! Tika mainīti līguma noteikumi, autoskolas teorijas eksāmens pēkšņi tika atcelts, bija jāmeklē laiki. Aizejot uz eksāmenu, izrādījās, ka pēkšņi nedrīkst pieļaut nevienu kļūdu, lai nokārtotu. Tas nu gan nav nekur redzēts. Arī instruktori nav tie paši labākie, bet nu tas vēl nebūtu nekas, ir ok. Citās autoskolās ir 9 braukšanas nodarbības un tad eksāmens, šajā autoskolā ir obligāti jāizbrauc 10 nodarbības, lai tiktu pie eksāmena, kurā tā pat tiksiet izgāsts. Autoskolas administrācija nav pretīm nākoša un tāda sajūta, ka viņiem nospļauties uz saviem klientiem, pat uz "jūs" neuzrunā. 5 dienas gaidīju, kamēr ievadīs manus eksāmena rezultātus sistēmā, lai varu iet uz csdd. Aizgāju uz kantori, tur dāmītes sēdēja un ēda un teica ka laika nav. Ārprāts tas ir! Presto ir ļoti naudaskāra autoskola. Tiešām neiesaku.
Nevis tika mainīti līguma noteikumi, bet iesniedzējs NELASA to, pēc tam vērš pretenzijas par savu nevērību. Apmācību regulē MK noteikumi nr. 385, kuros skaidri nosaka 10 minimālo braukšanas nodarbību skaitu, lai kārtotu braukšanas eksāmenu, tāpēc nevajag apgalvot to, kas nepastāv. Sūdzības būtība ļoti labi ilustrē tās iesniedzēju - izdomātas lietas nu nekādīgi neveicina savstarpējās attiecības. Un kur tad jebkāda atbilstība sūdzības priekšmetam - naudas izsūkšanai? Nav.
Komentāri (9)
labi, ka izlasīju, neiešu uz šo skolu. Izklausas baisi
Ja salīdzina, pati mācību kvalitāte ir tiešām laba un konkurētspējīga, bet paskatoties citos Sudzibas.lv rakstos, paliek skaidrs, ka autoskola Presto izmanto negodīgas metodes klientu piesaistīšanai. Tas jau ir vairākas reizes pierādīts, bet autoskola tik un tā to noliedz.
Labāk neiet.
Labi darīt savu darbu un būt atzītam klientu vidū nav negodīgi. Mēs mākam potenciālam klientam izstāstīt to, ko mēs daram un kā mēs to sasniedzam. Presto ir vienīgā autoskola Latvijā no 200+, kur ir pavisam brīva instruktoru izvēle. Mēs sagatavojam eksāmeniem ar mazāku braukšanas reižu skaitu un daram to ar labāku CSDD statistiku, kas ir publiska informācija.
Nepiekritīšu visam minētajam. Jā nedrīkst pieļaut nevienu kļūdu. Tas ir apsveicami. Ir jāmācās teorija. Noliku ar pirmo reizi autoskolā un CSDD bez nevienas kļūdas. Uz CSDD bija nākamajā dienā nosūtīti dati! Par braukšanu arī nepiekritīšu, mājas lapā pats piesakies pie kā brauksi un pie kā kārtosi, kaut katru braukšanu veic pie cita vadītāja. Kas tika arī darīts un katrs teica, ja būtu eksāmens, es būtu nolicis.
Presto administrācijas attieksme pret saviem klientiem tiešām ir ļoti zemā līmenī.
Anonīmi sūdzēties, neminot argumentus, godu nedara.
Loti jaukas atbildes no Presto partavjem.
Uzreiz var redzet attiekmsi pret klientu. - Klient vainigs. Vienmer.
To ari es dzirdeju, kad man 8:30 uz darbu zvanija jusu parstavis (administrators, ka vins pateica) un kliedza klausuli, ka man jaiznem dokumenti un jamekle citu autoskolu, ja es gribu, lai macibas neparnes visu laiku:))
Shame on you, Presto guys. Real shame - not customer support.
But you are making business as you can, can see that)) Some day you will stop. This is not going well.
Jūs jau ievietojāt šeit 1 sūdzību, uz kuru mēs sniedzām izvērstu atbildi. Atbildot pēc būtības
1. Mūsu komanda ir pirmā vietā, jo tikai tā mēs spēsim labāk palīdzēt klientam.
2. Mūsu komunikācija ar Jums noritēja vairāk kā 2 mēnešu garumā. Tās laikā Jūs bijāt pilnīgi nepamatoti neadekvāta, neieinteresēta, bravūrīga, bezkaunīga un rupja. Jums liekas, ka kāds Jums ir devis tiesības tik necilvēcīgi izturēties, tai pat laikā pieprasat korektu attieksmi. Tā tās lietas sabiedrībā nestrādā.
3. Kursus pārceļ tik ilgi, kamēr ir LIKUMĀ noteiktais cilvēku skaits. Visas pretenzijas lūdzu vērsiet likumdevējam.
Mūsu bizness ir audzis vairāk kā 50% katru gadu. Atklāti Jums sakam - mēs nevēlamies Jūs kā klientu un turieties no mums pa gabalu.