Autoskola Presto - Krāpšana
Atkal jau jācīnās ar šo skolu, esmu laimīga ka esmu nolikusi tiesības un nebūs saistības ar šiem krāpniekiem. Tā vien apstiprinās taisnība ka šīs skolas interesēs ir tikai un vienīgi nopelnīt uz topošo autovadītāju maka. Man bija tāda situācija, ka vēlējos paņemt 2 braukšanas, un uz Presto konta uzliku 64 eiro. Beigās nesanāca 2, tad paņēmu 1 un kā jau saprotams uz konta palika 32 eiro, kas priekš manis studentes nav maza nauda. Zvanu skolas administrācijai un saku tāda lieta, vēlos savu naudu atpakaļ. Administrācija saka, ka skola patur 25, ka līgumā esot tāds punkts! Kādā sakarā? ! Tur nav paskaidrojumu, nekas pilnīgi nav, kāpēc tā nauda tiek paturēta! Es jau morāli esmu nogurusi ar šo skolu cīnīties! Nav pirmais starpgadījums, ka man ar šo skolu ir problēmas!
Cienījamā, Kristīne Skuja! Jūs jau 1x saņēmāt kompensāciju par situāciju, kurā problēma bija ar CSDD datu bāzi, nevis mūsu sniegto apmācības kvalitāti vai servisu. Mēs stipri Jums nācām pretī. Šobrīd jau izskatās, ka abas sūdzības vieno Jūsu bezkaunības pakāpe, kurai nav robežu un vēlme netaisnīgi iedzīvoties. Vēl vairāk - šobrīd Jūs mūs klaji apmelojat.
Tātad mūsu savstarpējais līgums paredz komisijas maksu par neizmantotās naudas atgriešanu. Mēs taču cienam savstarpēji parakstītus līgumus? Jūsuprāt autoskolai jāciena kursanta puses tiesības, bet kursantam nav? Mēs Jums neliedzām lietot pakalpojumu, kā arī Jums bija ērti, kas tas bija elektronisks. Šāds serviss mums ievērojami maksā. Naudas atgriešana ir liels administratīvs un tehnisks darbs. Protams, ka naudas atgriešanas izmaksas ir saistītas ar cilvēkstundu izmaksu.
Skaidrojam Jums arī juridisku terminus "krāpšana", "krāpnieki", ko Jūs tik neapdomīgi lietojat. To nosaka krimināllikuma 177. pants - svešas mantas vai tiesību uz šādu mantu iegūšanu, ļaunprātīgi izmantojot uzticēšanos vai ar viltu. Atgādinam, ka mūsu attiecības nosaka civiltiesisks līgums. Tātad ne viens no minētājiem elementiem nav atbilstošs šai situācijai un rezultātā Jūsu apgalvojumi ir apmelojoši.
Vai nu Jūs nedēļas laikā izņemsiet šo apmelojošo sūdzību vai ar Jums sazināsies mūsu advokāts.
Nekonstruktīva, bezjēdzīga piebilde. Tādas ir uzņēmumā aprēķinātās izmaksas. Tās ir zināmas pirms līguma noslēgšanas. Klients darīja tā, kā viņam ērtāk, bet pārmet autoskolai to, ka nav lasījis līgumu. Korekti?
Komentāri (13)
Es varbūt kaut ko nesaprotu, taču, kur ir problēma? Līgumā atrunāts, ka depozīta atgriešana izmaksā 25 eiro. Pieņemot, ka lasījāt šo līgumu, kad iestājāties autoskolā, sūdzība škiet nepamota.
Varbūt varētu uzlikt 100 eiro, lai varētu vēl vairāk nopelnīt? Kaut kas par samērīgām izmaksām nav ienācis prātā?
Nekonstruktīva, bezjēdzīga piebilde. Tādas ir uzņēmumā aprēķinātās izmaksas. Tās ir zināmas pirms līguma noslēgšanas. Klients darīja tā, kā viņam ērtāk, bet pārmet autoskolai to, ka nav lasījis līgumu. Korekti?
Ziniet , labāk ja nesaprotat , tad nelienat . Jo , ja naudu patur vienkārši bez paskaidrojuma kur , tā nauda aiziet , tad kāpēc man ir jādavina tiem naudas sūcējiem kaut kas ? Līgums ir viltīgi izveidots - nesaprotami ..nekas konkrēts nav teikts !
Vienīgā no 200 Latvijas autoskolām Presto ļauj iepazīties ar līgumu pirms tā noslēgšanas. Līgums skaidri nosaka, ka par naudas depozīta atgriešanu ir komisija EUR 25.
1. Pilnīgi nekas neuzliek par pienākumu depozītā iemaksāt naudu, kas nav nepieciešama braukšanas nodarbību apmaksai.
2. Presto ir vienīgā skola Latvijā, kur par braukšanas nodarbību var samaksāt elektroniski. Par šāda servisa nodrošināšanu Presto maksā bankai. Tātad par katru samaksāto eiro jau ir samaksāts noteikts procents.
Mēs skaidri saprotam, ka Jūs trenējaties jurisprudencē uz mūsu reputācijas rēķina. Taisnība uzvarēs.
Pirmkārt jau līgumā nav paskaidrojumu , kāpēc šī nauda tiek paturēta , vienkārši izveidota tabula kur ir norādīta summa , bez pamatojuma. Nezinu kā jums , bet man ļoti interesē pamatojums , tas ka līgumā tas ir norādīts , tā nav atbilde uz manu jautājumu .
1. Jautājumi ir jāuzdod pirms līguma noslēgšanas.
2. Līgums nav domāts pamatojumiem. Pēc tādas pašas analoģijas var apšaubīt jebkura ietvertā pakalpojuma cenu.
3. Mūsu atbildē jau sniedzām paskaidrojumu.
Apmelošanas jautājuma atrisināšana izlīguma ceļā ir limitēta ar 05.01.2019.
Ja jūs lasījāt līgumu, jums bija izvēle parakstīt vai ne. Un nevienam nav pienākums atskaitīties kur viņi iztērēs paturēto naudu jo ! ja jūs tam nepiekritāt jūs neviens nespiež parakstīt līgumu. Savukārt ar savu parakstu jūs apliecinājāt ka piekritāt līguma noteikumiem. Tas ka jūs iespējams izlasījāt līgumu pavirši ( tas mans pieņēmums) tad tā ir tīri jūsu problēma.
Man bija tāda pati problēma pirms pāris gadiem, samaksāju par 8 nodarbībām, reāli izmantot varēju tikai 2 nodarbības, jo pārējās 6 nodarbības varot izmantot tikai pirms braukšanas eksāmena. Līgumā gan nekas tāds nebija rakstīts. Nekādu naudu man neatmaksāja aizbildinoties ar kaut kādām administratīvajām izmaksām un vēl visādām stulbībām. Īstākie krāpnieki,
Pirmkārt, Jūsu aprakstītais gadījums ir pavisam savādāks. Otrkārt, pirms pāris gadiem bija pavisam cita braukšanas organizēšanas sistēma. Jūs apmaksājāt 8 nodarbības un tās arī varējāt saņemt - 2 sākumā, 6 pirms CSDD braukšanas eksāmena. Līgums neparedzēja naudas atgriešanas kārtību šādiem gadījumiem. Tā arī paredzēja tiešu kursanta-instruktora sadarbību, t.sk., nodarbību apmaksu vēlākā posmā un instruktora personīgu atbildību par apmācības kvalitāti. Mēs atvainojamies, ka Jūs vēl izbaudījāt tml. lietu kārtību, jo tobrīd tas bija standarts autoskolu apmācībā.
Mēs esam ņēmuši vērā visus šīs sistēmas mīnusus un pilnībā to izmainījuši. Šobrīd nodarbības tiek organizētas un apmaksātas elektroniski, bez savstarpējas sazvanīšanās. Kursants automātiski dodas uz instruktora iepriekš norādītu vietu. Nodarbības savlaicīga atcelšana ir iespējama sekunžu laikā. Pretēji vecai sistēmai, instruktors saņem pilnu samaksu par katru nodarbību un vairs nav ieinteresēts to vilkt garumā. Kursantiem ir ļoti viegli mainīt instruktorus, tāpēc rodas dabiska sacensība to starpā par klientu uzmanību. Tas viss noved pie ievērojami mazākām kopējām braukšanas izmaksām.
Nekā savādāka tur nebija, jo tika veiktas darbības, kas nebija atrunātas līgumā. Reāli netika saņemts pakalpojums, kas tika solīts līgumā un par kuru bija samaksāts. Ja apmaksātās nodarbības var izmantot tikai kaut kādos noteiktos laikos, tad tam ir jābūt atrunātam līgumā, nevis man tas ir jauzmin, ka Jums tāda prakse pastāv.
Nez kāpēc citām autoskolām tādu problēmu nav un visi ir apmierināti, bet pie Jums pastāv kaut kādi nerakstītie likumi visādas citas dīvainības. Cilvēki jau neraksta sūdzības, ja ir apmierināti ar sniegto pakalpojumu. Ja nespējat sniegt pakalpojumu pienācīgā kvalitātē, tad nevjag pie tā sākt vainot klientus, ka viņi visi nav juristi un neorientējas līguma nosacījumos. Nav taču grūti īsumā pirms līguma parakstīšanas izstāstīt atsevišķas pašas būtiskākas nianses, īpaši ja kāds līguma punkts ir uzrakstīts nekonkrēti vai vispārīgi un to var tulkot dažādi, tad arī nerastos pārpratumi.
Autoskola PRESTO sevi pozicionē kā autoskolu nr.1. PAŠU IZVEIDOTĀ mājaslapā AUTOSKOLAS.COM, kura apzināti reģistrēta uz ārvalstu domēna servera, lai nevarētu redzēt domēna īpašnieku.
Jebkurš sevis cienīgs SEO speciālists uzreiz pamanīs saikni starp šīm abām mājaslapā, izmantojot dažādus rīkus ( ahrefs, semrush utml. ).
Autoskolas.com ir ATBALSTA resurss autoskolas PRESTO mājaslapai un tiek izmantot, lai apzināti maldinātu topošos klientus.
Lūdzu neesiet tik naivi un neticiet šim autoskolas.com topam
LieneKarklavaine profils reģistrēts 04.05.2019 ar vienu vienīgu mērķi - tai pašā dienā ierakstīt 7 pilnīgi vienādus, apmelojošus paziņojumus. Mums nav pilnīgi nekādas saprašanas, ko Jūs mēģinat pateikt. Bet viens ir skaidrs, ka darbojaties kāda konkurenta interesēs. Internetā ir ļoti daudz viedokļu un topu, tad kāpēc mums par to būtu jāuzņemas atbildība? Mēs esam internetā populārākā autoskola Latvijā (Facebook, Instagram, Youtube, Google), tāpēc arī nelabvēļu netrūkst. Bet tas ir bijis milzīgs darbs 7 gadu garumā.