Autopasts - Slikts serviss
Darbā man iedeva ātru uzdevumu - sameklēt, kā dienas laikā var pārvadāt dokumentus no Rīgas uz Daugavpili. Viens kolēģis man ieteica autopasts. Iegāju viņu mājas lapā, ātri meklēdama, kad un cikos izbrauc autobuss uz Daugavpilī. Šādu informāciju viņu mājas lapā - www.autopasts.lv neatradu. Pazvanīju uz viņu norādīto mobilo telefonu. Pacēla vīrietis. Es viņam pajautāju - vai jūs varētu pateikt, cik bieži un cikos izbrauc autobuss no Rīgas un Daugavpili? Gribu piebilst, ka man tas bija vajadzīgs ātri un steidzami! Man tika sniegta atbilde - paskatāties pašu jaunāko Pdf Fotmātu! Es atbildēju - es jau esmu jūsu mājas lapā, diemžēl, neredzu šādu informāciju, vai jūs nevarētu man pateikt, kad un cikos iziet autobuss? Šis pacēla uz mani balsi, sāka uz mani kliegt, skaidrot, kur kas jāmeklē. Uzradās man vajadzēja ieiet autoostas lapā un paskatīties autobusu sarakstu. Es šādu informāciju nezinu, pirmo reizi izmantoju šādu pakalpojumu. Cilvēks, kas pacēla telefonu uzskatīja, ka man šī informācija jāzin no zila gaisa. Tiešām nepatīkama saskarsme, pati neizmantošu autopasts pakalpojumus un arī citiem neiesaku, savādāk, ja kaut ko nesapratīsiet vai neatradīsiet uz jums tiks pacelta balss.
Komentāri (2)
Viss pareizi, kas tas par pieradumu, ka katram mulkjim butu viss jaskaidro, ir 21gs. seedi un meklee informaaciju.
Izskatās pēc konkurenta nomelnošanas!