www.sudzibas.lv Autokrasas.lv Apkalpošana un kompetence

Autokrasas.lv - Apkalpošana un kompetence

Aivis Gauričs, Jūsu jautājums: " Pēc ilgām diskusijām telefoniski un internetā beidzot iegriezos Jūsu veikalā lai sapirktu visu nepieciešamo auto gruntēšanai, krāsošanai un lakošanai. Nožēloju, ka nokavēju darbu, iztērēju degvielu un laiku braucot uz Jūsu veikalu. Pārdevējs ar klientu runā tā itkā es viņam uzbāztos ar savām vajadzībām pēc materiāliem. No laipnas apkalpošanas un konsultācijas tur nebija ne smakas. Pārmaksāšu labāk par materiāliem un nopirkšu visu Jelgavā dārgāk bet pie pārdevēja, kuram ir vēlme pastāstīt un pārdot materiālus. Ja es pērku gruntis, krasu un laku 1/2 auto krāsošanai - sagaidu vismaz laipnu attieksmi nevis burkšķēšanu un balss pacelšanu. Neiesaku nevienam! Adresēts Zigmāram "

A

Komentāri (3)

A autokrasas.lv 05.08.2015

Mercedes krāsas kods 744 (gaiša sudraba metālika) ir ļoti populārs un auto ražotājs šo krāsas toni ir plaši izmantojis daudzu gadu garumā plašā modeļu klāstā. Orģinālais kods ir 744, un tas ir vienīgais pēc kā identificē šo krāsas toni. Burtam H šajā gadījumā nav tiešas nozīmes, jo to var būt pievienojis piem. kāds no remonta krāsu ražotājiem kā savu iekšējo indeksu, vai krāsu jaucējs kolorists veikalā. Cita lieta ir minētā krāsas koda toņa nianses (vai t.s. varianti), kad kodam 744 ir nelielas nobīdes no sākotnējā etalona. Šādas nobīdes no sākotnējā krāsas koda rodas gadu garumā auto ražotājam mainot krāsu piegādātājus krāsošanas līnijām, vai starp dažādām rūpnīcām viena koncerna ietvaros atsevišķās valstīs vai dažādos kontinentos. Jo krāsu kods ir bijis vairāk populārs vai ilgāk apritē, šādu variāciju ir attiecīgi vairāk. Autokrāsu ražotāji seko līdz šīm toņu izmaiņām un izlaiž attiecīgi piekoriģētas krāsu receptes un paraugus. Mūsu rīcībā 744 krāsas kodam ir 8 šādas variācijas. Konkrētajā gadījumā mēs varam strādāt tikai ar tām krāsas toņa variācijām, kuras ir izdevis auto remonta krāsu ražotājs, kura produkciju mēs pārstāvam. Klients šajā gadījumā fokosējās uz indeksu H, taču lai piemeklētu atbilstošāko krāsas toni bija jāizmanto pieejamie variantu krāsu paraugi. Diemžēl lietus laikā uz slapjas mašīnas mēs krāsu paraugu katalogu salīdzināšanai nevaram izmantot (ar klienta atnestu krāsotu detaļu vai fragmentu strādājam neatkarīgi no laika apstākļiem).
SOLL gatavie "budžeta" toņi 1 Ltr. iepakojumā ir galvenokārt paredzēti visa auto pārkrāsošanai, kur krāsas toņa niansēm nav būtiskas nozīmes (pieejams tikai vienā toņ avariantā, biežāk izntotajā), taču par ievērojami zemāku cenu.
Žēl par klienta neapmierinātību ar mūsu piedāvāto apkalpošanu šajā gadījumā. Katram pircējam ir taisnība, taču domāju ka reizēm ir vērts ieklausīties speciālista teiktajā un paļauties uz to, jo mēs visi nevarm būt profesionāļi pilnīgi visās jomās. Ceru, ka konkrētais klients tomēr atgriezīsies pie mums! Ar cieņu, Armands autokrasas.lv

A autokrasas.lv 05.08.2015

Paldies par atsauksmi un kritiku manā virzienā.

Neliels situācijas apraksts, lai citi saprastu par ko iet runa.
Pirmais Jūsu jautājums: Krāsas kods DB 744H- ko nozīmē burts "H" pie koda? Atbilde pie sarakstes, telefoniski un veikalā bija "nezinam". Mums nav tādas informācijas ko tas burts nozīmē. Veikalā Jūs teicāt, ka auto ir bijis krāsots un iepriekš bija pierakstīts šis burts, uz ko es ieteicu painteresēties, ja ir tāda iespēja, pie iepriekšējā krāsotāja kur krāsa ir pirkta. Laikam mana kļūda, ka necentos jebkurā gadījumā ietirgot savu krāsu.
Otrais Jūsu jautājums: Budžeta ARS/SOLL bāzes krāsa ir līdzīga mana auto krāsai? Atbilde: Grūti pateikt, jo paši neesam krāsojuši paraugus, bet ARS/SOLL paraugs ir tipogrāfisks un negarantējam tā sakritību ar pašu krāsu. Laikam atkal mana kļūda, ka necentos jebkurā gadījumā ietirgot šo krāsu.
Trešais Jūsu jautājums: Vai varu iziet ar šiem krāsu paraugiem pie mašīnas toņu salīdzināšanai? Atbilde: Nē, jo mūsu krāsu paraugi ir taisīti uz papīra pamatnes un ārā līst lietus. Ieteicu ienest kādu detaļu veikalā. Vai mana kļūda? Domāju, ka nē, jo man ir jāstrādā ar kvalitatīviem krāsu paraugiem, kuri netiek atjaunoti pa vienam.

Savukārt balss iespējams, ka tika nedaudz pacelta, jo viss iepriekš rakstītais bija jau apspriests un aprunāts uz ko laikam pārcentos skaidrojot.

Atvainojos par sagādātajām neērtībām un patērēto laiku. Ļoti ceru, ka Jums sanāks labi nokrāsot auto iepērkoties citur.

Ar cieņu,
Zigmārs
pārdevējs-konsultants.

A Aivis 01.01.2017

Bravo, veiksmīgi nodirsts klients un pataisīts par, kurš ikdienā nekrāso autiņus, netirgo krāsas un neko nesajēdz. Aizbrauc cienītais Zigmār uz "Rags" veikalu Jelgavā, iespējams būsi šokā par laipno apkalpošanu un krāsas toņa piemeklēšanu no pārdevēja puses! Pārdevējs visu, soli pa solim izstāstīja, pārprasīja pat par salvetēm priekš virsmas attaukošanas - vai jau ir vai arī vajag pieskaitīt. Beigās vēl auto kosmētika dāvanā! :)
Nevajag taisnoties un apdirst klientus, es pats strādāju tirdzniecībā un zinu kā ir jāapkalpo klienti. Todien bija izcils piemērs, kā to nevajag darīt! ;) Cik lieliski Armands paskaidroja online un pārliecināja, ka jābrauc pie Jums, tikpat lieliksi "Superlaipnais" Zigmārs lika braukt atpakaļ no kurienes esu atbraucis.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes