Auteko " Tüv Latvija, Aizkraukles tehniskās apskates stacija - Tehniskās apskates laikā sabeidz motoru
Veicot automašīnas Chrysler Voyager (1998 gada, 2.5 Turbo diesel) tehnisko apskati, tehniskās apskates darbinieks izplūdes gāzu pārbaudes laikā, vienkārši turēja nospiestu gāzes pedāli ilgāk par 1minūti, kas vienkārši ir nereāli pie vairāk kā 50 000 apgriezieniem, kas vienkārsi izsauca to ka mašīna noslāpa.
Protams tehniskās apskates darbinieks lika mašīnu piedrabinat atkal.Pectam turpināja spiest uz akselerator pedāļa atkal un atkal līdz vienkārši pateica ka šo testu nevar iziet, tomēr tehnisko apskati
esiet nokārtojis.
Tagad šo darbību rezultātā Chrysler Vojager saimniekam jāšķirās no prāvas naudas summas lai savestu mašīnas motoru kārtībā, vai tiktu pie jauna motora.
Komentāri (9)
vajdzeejasaukt uzreiz policiju un tehnikas ekspertu, kas var apstiprinaat, ka deel tehniskaas apskates darbinieka riiciibas motors vairs nejiet.
Tad jau tas motorīts bija kārtīgi pagrabējis.Maznoskrējušais dīzelīts..
Nu jā, 50000 apgriezieni nav joka lieta, pat formulas dzinēji vairāk par 20000 negriežas.
apskates laikaa visas masiinas ir apdrosinaatas ja nu kas notiek piem inspektoru vainas deelj taa kaa nekaada policija nav jaasauc ir vienkaarsi jaagriezas pie stacijas vadiitaaja vai mainjas vecaakaa jaaizstaasta kas par lietu un tad arii izskatiis, bet tas ir jaadara uzreiz nevis peec dazaam dienam atbrauc un saka ka man motors noklapeeja peec gaazeesanas. Un 1 minuuti vinjam uz pilniem apgr. tiesaam nebija jaatur, ne vairaak par dazaam sekundeem
Tas notiek daudzaas TuV stacijaas, tad veel arii ar taadu urkji kurs atgaadina T no 10 mm resna teerauda stienja sametinaats, kur ierauga ruusu caur apakshas paarklaajumu it kaa veidojamies metas ar to savu urki virsuu un urbina aizsargkaartu nost ar iipashu centiibu, ja neko izurbinaat neizdodas, tad aizsargslaanis ir sabojaat°s pamatiigi un naakoshajaa apskates reizee tur jau ir gandriiz caurums.Kaapeec tas tiek pieljauts???Ja meegina aizradiit par tadu vardarbiibu, tad tuvaakoo gadu laikaa labaak tehnisko apskati iet cita vietaa un kluseet arii tur.
Labi, pasam nav jamekle un jakasa nost aizsargslanis saadaas vietaas, atliek tik uzklat jaunu un drosi ka caurumi un rusa vairs neveidosies, a ja ne 1 neurbinatu tad masina driz par durshlaku parverstos
''Auteko'' vispār ir jauki zēni, kas slepjās zem korumpetās neliešu grupas.
Vīņi visādi izdomā kopā ar saviem jautrajiem brāļiem saemā, ka no mums noslaukt un dabūt vairāk naudas.
Gribetos ''Auteko'' īpašniekus izsludināt par Latvijas noziedziniekiem nummur viens.
Esmu gan NI, gan transporta īpāsnieks daudzās valstīs un nekur neēsmu redzējis tādu nekaunību, kad tik atklāti apzog tautu.
Mani iedeva tiksai mēnesi par to, ka nestrādāja 1x dublejošā lampiņa, ko uzreiz biju gatavs nomainīt, bet nemaz neļāvā un tas, kadžipa aimugurējās atsperēs bija atsperu gumijas. Iepriekšejos gados arī bija un nekad tā nebija problēma. Vai tas vispār ir likumigs lēmums, jo auteeko maskējās un viniem nekadi nepajautāt pa tiešo vadibai.
Mana autiņa dīzeļmotoru arī nokāva Auteko darbinieks veicot strauju gāzēšanu. Remonts maksā pāri tūkstotim kas man jāmaksā no savas kabatas. Motoriem tukšgaitā ir kaitīgi un riskanti tādi testi. Protams ka teorijā motorus var dzīt ap 5000, bet tā ir teorija un ne visiem motoriem der. Dīleris piedavāja remontu par 5000 eur.
Iesaku motorus parprogramēt, samazināt maximalo apgriezienus skaitu zem 5000 reizēm minūtē. Pie tadiem aprgiezieniem jebkura sīka problēma var sabojāt dzinēju, piem. Mazliet vājšs eļļas spiediens vai dzinēja ķēdes nolietojums, var pārmest ķēdi pāri zobratam. Normālos eksluatācijas apstākļos nekas motoram nevar no tā slikts notikt.