AUCH - Slikts serviss
Pierakstoties uz pakalpojumu (japāņu manikīrs), neviens neinformē, ka meistare nerunā valsts valodā. To izdodas konstatēt, tikai ierodoties uz vietas. Procesa laikā tiek traumēta āda, par ko pat neatvainojas, bet izliekas, ka tā ir mana problēma, ja sāp. Dezinfekciju gan veica.
Mājaslapā rakstīts, ka japāņu manikīra cena ir 25 EUR (pārbaudīju vēlreiz šorīt), bet pēc procedūras man tiek pieprasīti 30 EUR, un tad izrādās, ka meistare nemaz nestrādā salonā, bet darbojas kā pašnodarbinātā. Protams, ka salona cenas tad uz viņu vairs neattiecas, bet kāpēc es tiku pierakstīta salonā, nevis kā pie privātpersonas? Un par to neviens nebrīdina. Vispār, esot uz vietas, neizskatījās, ka kāds ir ļoti ieinteresēts manā klātbūtnē.
Turklāt mājaslapā rakstīts, ka samaksu pieņem tikai skaidrā naudā "tehnisku iemeslu" dēļ. Visi jau zinām, kādi ir šie "tehniskie iemesli", bet, ierodoties ar sagatavotu skaidro naudu, man tiek piedāvāts maksāt ar karti un tā bezmaz vai ir problēma, ka man ir skaidra nauda, jo tad jāraksta stingrās uzskaites kvīts, ko valsts valodu nezinošā darbiniece aizpilda tikai ar lielām grūtībām.
Esmu ļoti vīlusies, īpaši ņemot vērā, kam šis salons pieder.
Komentāri (1)
Tu būs pārsteigta uzzinot, cik pašnodarbinātas personas strādā skaistumkopšanas nozarē.