ASUS dators - garantijas remonts
Nepērciet ASUS datorus!!! Dators pēc pusgada nelasīja CD-ROM. Kad aizvedu datoru uz servisu, apsolījās salabot nedēļas līdz 2 nedēļu laikā. Pagāja divas nedēļas, tad pazvanīju uz servisu un apjautājos vai var braukt pakaļ, uz ko saņemu atbildi, ka noteikti nedēļu vēl nebūs gatavs un varbūt pat ilgāk.Dators esot aizsūtīts uz Lietuvu un no turienes nav nekādas abildes. Un kad būs atbilde, tā arī nemācēja atbildēt, un paša pāsrtāvja attieksme bija vienkārši briesmīga, bija rupjš un absolūti neieinteresēts. No tā izriet tas, ka nav jega no garantijas, ātrāk un lētāk salabot pašam, un nav jātērē savs laiks uz idiotiem.
P.S. Pie datora nodošanas nebiju vienīgā, kas nodeva asus datoru ar tādu pašu problēmu - nestrādāja CD - ROM.
Komentāri (13)
NepērC ASUS datoru. Pērc DELL vai Compaq, vai āBOLU.
Peerc Dellu vai jeepi un tev ar durakiem aziaatiem nebuus janjemaas...
bet man ir asus mazais štrunts vispār bez CD lasītāja. ko man darīt? :D
Nu gan muļķi, pērciet jebkuru citu brendu, sprāgs nost viņi tikpat labi kā ASUS. Un stiepsiet uz to pašu servisu un gaidīsiet tikpat ilgi.
Vnk.nepaveicās. Man ar viņiem viss bija ok. Sprāgst dajebkas. Arī ābols.
Ar servisu ASUSam ir gan ļoti slikti! Serviss patiešām ir lietuvā. Kas to remontē un kā - Dievs vien zina! Laiks uz to tiek patērēts ļoti ilgs!!! Neesmu dzirdējis ka būtu ātrāks par 2 nedēļām!
Nu un visiem ASUS lietotājiem jāatceras, ka pēc garantijas laikā atkal būs problēmas saremontēt iekārtu, jo rezerves daļas nav dabūjamas, jo Latvijā nav oficiāls serviss!
Tāpēc piekrītu autorei un par ASUS produktiem esmu ļoti negatīvās domās!
Iesaku pirkt Acer, Toshiba, Samsung, HP - tie ir uzticami brendi ar labu servisu un ilggadēju pieredzi mūsu tirgū!
pēdējais komentētājs Juris ir pārpīpējies, jo ir nosaucis visus tos datorus un pat brendus, kuri pēc izpakošanas jāizmet uzreiz misenē.
Es lietoju tikai ASUS un ne vienu gadu. Nekad nav bijušas problēmas. Vienu reizi bija, ka nelasīja optiskos diskus, bet uzliku atjauninājumus un viss OK! Strādā kā smērēts jau gadu!
Man ir tāda pati problēma ar CD ROM...
Tagad aizvedu Asus kompi uz servisu un man saka ka man CD ROM jāmaina pašam pa saviem līdzekļiem, tikai tāpēc ka jaunam datoram nodegusi lazera galviņā un tā neietilpst garantijā...
Vai nav idiotisms?
Tas ir bez maz vai tā, itkā es pirktu auto no salona un te pēkšņi arī neiet CD ROM un man tas maģīts pašam jāpērk :D:D:D
Labs serviss ne?
exotss, ja vaina nav mehāniska (kaut kas nolauzts utt.), tad tas serviss tevi vienkārši dirsina. Piedraudi ar PTAC, gan jau, ka pieņems garantijā.
Pats lietoju tikai ASUS un uzskatu ka tie ir viens no labkākajiem uzņemumiem datoru jomā, nav bijusi problēmas ar Asus, pec 2 gadu nepārtrauktas lietošanas nokurināju savam ASUS U35JC procesoru, japasūta jauna mātene. tiesa gan ir ka tuvākais serviss ir Lietuvā kas ir žēl
Un kam gan vispar vajag CD-ROM tadas miskastes sen neviens vairs neņem vērā :D
Un tiešām Juris ir nosaucis tieši tos kas jāmet miskastē uzreiz pec atveŗšanas
Ja jus noperkat laptopu pa 300 ls negaidiet ka vins kalpos parāk ilgi, laba manta maksas dārgi un kalpos ilgi !!
Remontēju savu TF 300T 3 reizes - 1. reizē, jo touch pad nestrādāja, tikko planšetu izņēmu no kastes, nomainīja pilnīgi visu. Labi. 2. reizē jau pēc garantijas perioda atkal nestrādāja touch pad, tad samaksāju 18 eiro, gaidīju mēnesi no Čehijas, touch cable reconnected. Pēc mēneša (jau 3. reizi) atkal tas pats - 18 eiro, mēnesi gaidīju. Bet tad Servisa ICM man pazaudēja plugu (adapteri) in salauza vadu. Cik nerunaju, teica, ka mana paša vaina. Atnesu majās, konstateju, ka nestrādā augšējā ekrāna daļa (TIKKO PĒČ REMONTA!!!). Atnesu atpakaļ, teica, ka jāmaksā 200 eiro par jauno LCD moduli. Labi, sazinajos ar ASUS Latvija feisbukā, pēc 1, 5 mēneša man atbildēja, saremontēja visu bez maksas. Tad jau 5. reizi saņēmu savu planšetu ... nē, īstenībā tajā servisa, kad man planšetu izsniedza, tas no rokam tam džekam izkrita ... tieši uz grīdas! Labi, ka pārbaudīju uz vietas - strādā. Mājās konstatēju, ka nestrada vads - nevaru uzlādēt. ... Serviss ASUSam ir briesmīgs! Jau pēc 3. remonta pieklājīgas firmas pilnīgi maina aparātu, nevis mēģina par minimālo naudu remontēt ... Tagad vot mēģinu dabūt ASUS Latvija pārstāvja kontaktus - neviens nedod - laikām, baidās. No kā? Pildīt savus pienākumus? Secinājums man tāds - NEKAD VAIRS NEPIRKŠU ASUS PRODUKCIJU!
Nu jau dažus gadus arī Latvijā ir pieejams sertificēts Asus serviss:
http://www.servicenet.lv/lv/home/news/get/nid/29
2009.gadā pēc kvalitātes reitingiem Asus bija pirmajā vietā, HP - pēdējā:
http://krizdabz.lv/2009/11/petijums-hewlett-packard-razo-visnekvalitativakos-portativos-datorus/
CD-ROM jebkurā gadījumā ir vēsture un nestabils risinājums - ilgāk par gadu aktīvas lietošanas neviens neiztur, jo lāzers nosēst. Pārejam uz flash atmiņu.