Ar Smaidu Zobarstnieciba - Slikts serviss
Labdien, šodien gribēju pierakstīt savu viru pa telefonu pie zobārsta ar asam zobu sāpēm. Kad sazvanīju man teica: ja cilvēkam ir 18 gadi tad lai pats pierakstās, tad iedevu klausuli vīram (viņam ļoti sāpēja zobs un grūti bija runāt) viņš nosauca savu personas kodu (krievu valoda) un viņam teica ka viņš ir pierakstīts uz vakaru. Pēc 5min. Mums atzvana un konsultants Saka, ka nevar mūs pierakstīt, jo virs nolika par ātru klausuli un sniedza nepilnu informāciju un dēļ tad viņi vairs mūs neparakstīs un nolika konsultants klausuli! Jautājums: kādu informāciju viņām vel bija jādod? Cilvēkam ļoti sāpēja zobs knapi varēja vispār parunāt! Vai tad sieva tāda gadījuma nevar sniegt sava vira informāciju? Tur tāpat prasītu pasi!
Komentāri (4)
Pareizi ir, nav ko ar tiem tūristiem krāmēties
Не важно какой язык,а зависит от человека.Диагноз не лечится!
Kas tie par hieroglifiem tev tur?
2022.gada rudenī manai meitai Kristiānai zobu ārstēja dr.Anna Mihailova. Šajā klīnikā nonācām vēlā sestdienas vakar stundā ar nepareizi ārstētu, akūtu priekšējo zobu. Mūs ļoti patīkami pārsteidza dakteres un medmāsiņu profesionalitāte un galvenais - cilvēcība. Daktere saprotami izskaidroja, kādas manipulācijas ir veikusi un kādai būtu jābūt tālākai zoba ārstēšanai, lai zobu glābtu. Turpinājām zobu ārstēt šajā klīnikā, kaut daktere neuzstāja (jo esam no Madonas). Rezultātā, zobs tika glābts. Tāpēc varu teikt labākās atsauksmes par šo klīniku. Pie tam, šajā klīnikā pieņem akūtus pacientus arī brīvdienās un tas ir ļoti svarīgi. Vēlos teikt lielu PALDIES zobārstei Annai Mihailovai un medmāsām. Ar cieņu, Andra Knoha