Antila - Rupja operatore
Sodien zvaniju uz antilu pa bezmaksas nummuru, gribeju pasutit somu, katalogs atnaca divas dienas ieprieks, ta ka nodomaju, ka si soma nu noteikti nebus izpirkta!!! Nu tad zvanu..., pacel klausuli kaut kada sieviete, nosaucu savu klienta nr. Un tad vina saka tadas somas vairs nav ne noliktava, ne kur citur!!! Es saku, vai jau izpirkta, bet vina tikai atbild, es teicu tadas somas vairs nav!! Tad es jautaju, bet kadel tad jaunaja kataloga jus liekaat preces, kuras vispar nav??? Vina saka blaut un beigas nometa klausuli, es vairs neko nepasutishu no sita kataloga...
Komentāri (10)
Es katalogu saņēmu vakar, tieši domāju pasūtīt.
Varbūt tas jaunais katalogs citiem jau pirms mēneša bija, a tev atnesa tikai tagad...
Man katalogu atnesa 24.01.08.Tad jau vispār nav ko zvanīt..
loti nelaipna, nervoza darbiniece varda Baiba.Ar tadu attieksmi pret darbu-vajag savest kartiba narvus nevis stradat ar klientiem.
Labi neviens jau nau bez greka, bet ja katrs kurs iedomajas atlauties izlama operatori, protama, ka vinai ari nav viegli.
piekritu ka operatoram jabut pieklajigam.
nekādā gadījumā neaizstāvu operatori, nau nozimes kads vinai garstavoklis vai problemas, ja vina straada tada darba tad vinai jabut laipnai pret visiem bez iznemuma, ja vina to nevar tad sis darbs nau prieks vinas. klientam sada situacija ir loti nepatikami, un domaju ka nav nekada velesanas vel kadreiz ko pasutit, ir tacu ari citi zurnali. un pateicoties "laipnajai" apkalposanai antila zaude savus klientus. publisks "fui" neforsajai operatorei
Man arī bija nepatīkams gadījums ar antila operatori, varbūt manas kļūdas pēc netika samaksāts viens maksājums[pati zinu ka samaksāju bet pazaudēju kvīti un to nevaru pierādīt]zvaniju uz bezmaksas nr.lai uzzinātu datumus kuros esmu maksājusi, operatore bija 'ļoti nelaipna necentās palīdzēt, tādām nav jāstrādā ar cilvēkiem, un ne pirmo reizi tur atbild nelaipnas operātores, varbūt varētu ietekt pirms pieņemt tādas darbinieces kādus psihologa apmeklējumus, jo nelīdsvarotiem cilvēkiem darbā ar cilvēkiem nav vietas.Uzskatu ka tas ir viņu pienākums paskaidrot un palīdzēt PALDIES
vispar jau ta antila ir sausmiga pasutiju sporta apavus un kad bija atnakusi pacinja viens apavs bija tads un otrs pavisam savadaka fasona un krasas kad zvaniju operatorei uz bezmaksas numuru maigi sakot mani pasutija paris majas talak ta ta4u nevar un naudu atpakal es ari nevaru sanemt.jo vini neko nezinot par sadu te gadijumu!!!sviests!!!
Es nezinu, kādas Jums problēmas ar to Antillu, man tādu nekad nav bijis. Var būt vaina ir jūsos, iespējams piezvanījāt un sakat bļaut uz tās operātores. Var būt pašām tāds tonis bija, ka pus pasaules jums parādā. Bieži nākas tadas redzēt veikalos un tā, kuras kaitina pārdevējus, tēlo baigās dāmītes, bet īstenībā tādas stulbības stāsta. P.S. es pati nestrādāju apkalpojošā sfērā, es pati neciešu rupjas pārdevējas, bet patiesi, ļoti bieži sanāk redzēt nelaipnus un kašķīgus pircējus, kuri noved līdz asarām nabaga kasieres un pārdevējas.
Tas, ka kaut kas beidzās, tas notiek ne tikai ar Anttilu.Lieta tada, ka katalogu sāk gatavot iekriekš, tapēc arī kaut kas tiek izpirkts, līdz jaunais katalogs iznak.
Kāpec Baiba bija nejauka?-tapēc, ka arī viņa gribeja to somu, kuras vairs nebija.Un viņa zinaja, ja katrs gribēs to somu, tad viņa nekad to arī nedabūs.
Man vienīgais kreņķis, ka vienmēr nevaru dabūt mani interesējošo izmēru, kad ir kaut kas labs no apģērbiem.Tur gan viņi varētu piestrādāt.