AMSERV MOTORS
Gribējām pieteikties AMSERV MOTORS rīkotās velosērijas pirmajā posmā 16.aprilī,kas tiek organizēts lai popularizētu riteņbraukšanu.Sākumā I.Japiņš centās ieskaidrot ka nav paredzēts starta laiks sievietēm,tad teica ka varētu palaist kopā ar junioriem,bet tad esot jāmaksā Latvijas riteņbraukšanas federācijai Ls 10 par licenci(ka māki braukt grupā). Savukārt vīriešiem licenci nepieprasa(laikam sievietes ir stulbākas,bet vecis var pirmo reizi uzrāpties uz riteņa un viņam licenci nepaprasīs.
Komentāri (5)
Par Amserv Motors attieksmi pret sieviešu dzimu pārliecinājos darba intervijā, uz kuru biju uzaicināta pēc pieteikuma aizsūtīšanas uz šo iestādi. Biju pieteikusies uz administratores vakanci, bet intervijas saruna (ja to vispār varēja tā nosukt) pārvērtās par atklātu sieviešu diskrimināciju, jo intevijas "vadītājs", kurš jau ienākot telpā pat neuzskatīja par vajadzīgu stādīties priekšā (līdz ar to pārkāpjot elementāru personāla atlases spesciālista prasību un pieklājību), pēc tam atklātā veidā sāka ņirgāties par sieviešu zināsānām par automašīnu uzbūvi. Intervijas beigās man īsti nebija skaidrs, vai administratores pienākumoos ietilpst arī auto remonts pa telefonu un vai man no galvas būtu jāzin visu auto marku eļļas maiņas termiņus un vēl dažādus tehniskus dabas jautājumus...? Katrā ziņā darba sludinājumā, ko viņi biņi bija ievietojuši cv - online, nebija rakstīts, ka jābūt tehniskai izglītībai. Mans ieteikums viņiem būtu tāds, ja paši nespēj nodrošināt profesionālu personāla atlasi, tad lai šo darbu uztic speciālām firmām, kuras ar to nodarbojās. Un esmu laimīga, ka mani nepieņēma, jo iespaids par šo iestādi ir ļoti negatīvs.
Nezinu gan, kas bija rakstīts prasībās un pienākumos darba sludinājumā uz šo vakanci, bet pilnīgi saprotu, ja serviss vēlas pieņemt darbinieku ar attiecīgajām zināšanām. Kā servisa kliente es varu pateikt, ka ir ļoti nepatīkami, ja piezvanu uz servisu un tur paceļ klausuli sieviete, kura tiešām neko nesaprot no auto un nespēj atbildēt uz vienkāršiem jautājumiem. vai arī kas nodod maiņas automašīnu un neprot pateikt kā darbojas automātiskā ātrumkārba..
Nepiekrītu! Ja man, zvanot uz servisu, klausuli paceļ sieviete, uzreiz prasu, vai nevarētu iedot kādu kolēģi. Neapvainojies, bet domāju, ka sievietēm autoservisā nav ko darīt, vismaz ne tādā amatā, kur jāsniedz konsultācijas par tehniskām lietām.
Zinu vienu, Amser motorā izaugsmes iespējas nav. Tevi kā darbinieku visu laiku zāģē, algas nekādas, drusku labākas, kā maximā, bet par tādu atbildību un slodzi algai min jābūt 900euro. Strādājot ar melnu muti un cītigi strādājot tev labi ja sanāk 500-700 euro, no riita 8 lidz 19 un tas nav normāli. Brīvā laika kā tāda nav. Tādās ietādēs ir jābūt atsevišķiem motoristiem, cilvēkiem, kas jauc kārbas, reduktorus un uttt, bet te tev vis ir jāzin un jādara pašam par 500 euro tas nav normāli, es neko neteiktu ja par motoru jaukšanu vai kādu sarežģitāku darbu tev par to arī samaksātu, bet Amser motorā tā nav. Tu uz apkopēm, kluču disku maiņām un utt sanāk vairāk. Tad kur ir loģika censties un izaugt ka tev par to maksā mazāk. Kā teica pats slavenais- Amser mehāniķis nav parats mehāniķis???? tik nevarēju saprast ar ko viņš to domāja līdz tam brīdim kad nokluvu tai iestādē, un sapratu ka viss ir pilnīgā di...
Visas iekārtas ir nolitojušās, visi specinstrumenti, ja tos var nosaukt vairs par specinstrumentiem, ari vairs nekādi un vini vēl atļaujas no darbinieka prasīt kvalitāti un atbildību??????, ko prasa toyota standarts!!! jā Amser vadība ir augstu gāisā...
Tās ķīmijas ko lieto Amser telpās no viņām rokas āda drīz vispār nokritīs, uz sejas visādi plankumi metās un nekas netiek darīts labā????? te vēl var uzrakstīt daudzko..., kas saistīts ar Amser motors. Labi ka vairs tur nestrādāju kā mehāniķis.
Ja izvelies to izbaudīt uz savas ādas, esi laipni lūgts uz izdzīvošanas vakanto vietu Amser motors mehāniķa vakanto vietu.
Smieklīgi, nejau par sievietēm, bet gan par situāciju. Nebiju domājis, ka kautkas tāds vispār notiek