www.sudzibas.lv Amserv Krāpšana

Amserv - Krāpšana

### Atsauksme par Amserv Motors

Amserv Motors pārdod automašīnas ar nezināmu vēsturi.

#### Lexus ES 300H iegāde pārvērtās par virkni bīstamu pārsteigumu

Nesen iegādājos Lexus ES 300H 2022. gada izlaiduma ar nobraukumu 43 000 km caur portālu ss.com. Pēc Amserv Motors apgalvojumiem, automašīna bija lieliskā stāvoklī, ar ideālu vēsturi un pagarinātu garantiju uz 10 gadiem. Tomēr drīz pēc iegādes sastapos ar daudzām problēmām.

**Problēmas sākās uzreiz pēc izbraukšanas no stāvvietas:**

1. **Skaļš salons**: Visa automašīnas salons izdeva svešas skaņas, kas pilnīgi nav raksturīgas premium klases automašīnai. Tas ne tikai kaitināja, bet arī radīja šaubas par montāžas kvalitāti.
2. **Nepareiza apgaismošana**: LED lukturi izgaismoja tikai metru uz priekšu, kas padarīja nakts braucienus ārkārtīgi neērti un nedroši. Sliktas redzamības apstākļos avārijas risks daudzkārt palielinās.
3. **Joslas uzturēšanas problēmas**: Palīdzības sistēma braukšanai pa joslu darbojās nestabili, automašīna zaudēja un atrada joslas, dažreiz mēģinot novirzīt automašīnu uz sāniem. Tas tieši apdraudēja vadītāja un viņa pasažieru, kā arī citu ceļu satiksmes dalībnieku dzīvību.
4. **Nepareizi lietus sensori**: Sensori nereaģēja uz lietu, darbojoties tikai stiprā lietū. Pēkšņa lietus apstākļos tas varēja novest pie kritiskas situācijas uz ceļa.

#### Garantija, kas nepalīdz

Domāju, ka visas problēmas var atrisināt ar garantiju, tāpēc devos pie oficiālā Lexus dīlera. Bet tur mani sagaidīja jaunas vilšanās:

1. **Bojāts jumts**: Izrādījās, ka automašīnas jumtu vairākkārt noņēma un uzlika atpakaļ. Garantijas remonts nebija iespējams, jo kāds jau bija iejaucies automašīnas konstrukcijā. Amserv Motors atteicās atzīt savu vainu, atstājot mani ar dārgu remontu uz sava rēķina.
2. **Sensoru problēmas**: Lexus serviss atklāja, ka stikls bija nomainīts, bet lietus sensori nebija kalibrēti. Tas arī nebija garantijas gadījums, un man nācās maksāt par kalibrēšanu no sava kabatas.
3. **Ķīniešu stikls**: Pārbaudot joslu uzturēšanas sistēmu, izrādījās, ka oriģinālā stikla vietā bija uzstādīts ķīniešu stikls. Tas izskaidroja sensoru kalibrēšanas problēmas, kas arī nebija garantijas remonts. Neoriģinālā stikla izmantošana samazina kopējo automašīnas drošību, kas var novest pie nopietnām avārijām.

#### Attieksme pret klientu

Pēc vēršanās Amserv Motors man teica, ka es visu izdomāju, un ka es parakstīju dokumentu, kurā norādīts, ka esmu iepazinies ar visu informāciju, iegādājoties automašīnu. Tāpēc neviens Amserv Motors nevar apstiprināt manus vārdus un man ieteica neuztraukties. Tāpat, tā kā mana dzimtā valoda ir krievu, man tika ieteikts apgūt latviešu valodu, lai varētu sazināties ar viņiem saprotamā valodā.

#### Secinājums

Amserv Motors, izmantojot Toyota un Lexus labo reputāciju, maldina klientus. Neskatoties uz saviem apgalvojumiem, uzņēmums ir demonstrējis nolaidīgu attieksmi pret automašīnu pārbaudi un pārdošanu. Esiet uzmanīgi un piesardzīgi, iegādājoties automašīnas, un atcerieties, ka jūsu drošība un jūsu tuvinieku drošība ir atkarīga no jūsu uzmanības un rūpīgas automašīnas pārbaudes.

31.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes