Amserv Krasta - krāpšana, slikts serviss, brutāla likumu pārkāpšana
2015. gada oktobrī pie AMSERV KRASTA Rīgā, Krasta ielā 66, līzingā tika iegādāta jauna automašīna OPEL VIVARO. Automašīna tika dota garantija., 4 gadi ar pilna laika servisu. Iegādājoties mašīnu, tika sarunāts, ka AMSERV KRASTA arī uzstādīs orģinālo sakabes āķi, kas “it kā” tika izdarīts, samaksājot par to 500 euro Apmēram 2017.gada jūlijā tika konstatēts, ka pievienojot piekabi pie automašīnas, tai nedeg lampas, sakarā ar ko vērsāmies pie "pilna laika servisa" pakalpojuma nodrošinātāja, pie kura tika konstatēts, ka tai ir "izdedzis strāvas maiņas bloks", kura nomaiņa kopā izmaksātu 80 euro (konstatācija ilga stundu). Tika paskaidrots, ka "minētais bloks izdedzis", jo uzlikta neoriģināla - Poļu detaļa, kā arī sākuši svilt vadi. Sakarā ar to, ka no āķa uzlikšanas laika nav pagājuši 2 gadi, es vērsos pie oficiālā dīlera AMSERV KRASTA, pierakstoties rindā uz servisu.
Minētā fakta konstatēšana ilga apmēram divas ar pus stundu, pēc kā tika pateikts, ka automašīnai izdedzis "strāvas sadales bloks" un ka tā nomaiņa izmaksās apmēram 230 euro un ka uz šo "strāvas sadales bloku" nedarbojas garantija, jo detaļa nav oriģinālā un tai tiek piemērota garantija tikai uz gadu, arī fiziskai personai. Minētajam AMSERV KRASTA darbiniekam tika vairākkārtīgi apgalvots, ka šī āķis ir uzstādīts pie Jums un ticis pasūtīts kā oriģinālais, uz ko servisa darbinieks atbildēja ignorējoši, sakot, ka paši vien vainīgi (interesanti, kā es varēju konstatēt ka uzstādīts neorgināls bloks, jo tika apgalvots, ka ir orģinālais, kā arī kādēļ netika izsisti drošinātāji un svila vadi?). Es pateicu, lai AMSERV KRASTA darbinieki izdrukā dokumentu par konstatēto faktu bet AMSERV KRASTA darbinieks pateica, ka lai atdotu dokumentus un mašīnu, vispirms jāsamaksā 70 euro par automašīnas diagnostiku. Uz jautājumu, kādēļ jāmaksā, jo automašīna ir "pilna laika serviss" kas sevī iekļauj visa veida remontdarbus un diagnostiku bez maksas, AMSERV KRASTA darbinieks, neko nepaskaidroja un netiešā tekstā lika saprast, ka, ja netiks atmaksāta diagnostika, "atslēgas uz automašīnu netiks atgrieztas".
Man radās tāda sajūta, ka atrodos kautkādā kantorī “Rumbulā”, nevis pie oficiālā dīlera, tikai tiek iegādāta jauna mašīna un par trīsreiz lielākam servisa izmaksām un ar “gada” garantiju pārdotajai detaļai, kas “tipa” ir orģinālā. Vai tiešām tik man tā neveicas, vai tā ir sistēma?!
Ceru, ka minētā situācija tiks atrisināta tiesiski un veicot gadskārtējo obligāto garantijas apskati netiks ""bākā iebērts cukurs""..
Pievienot komentāru