Amserv Krasta Peugeot autocentrs (ADAM AUTO SIA) - Maldināšana pārdošanas procesā
UZMANĪBU! SAŅEMOT PIEDĀVĀJUMU AR TRANSPORTLĪDZEKĻA SPECIFIKĀCIJĀM, ĻOTI UZMANĪGI IZLASIET KATRU RINDU. SPECIFIKĀCIJA VAR NEATBILST TAM, KO PĀRDEVĒJS JUMS TEICA.
Mūsu sliktā pieredze:
uzņēmums piedāvāja īpašu akciju peugeot 2008 allure automašīnai. Mums ļoti patika auto, kas bija izstādīts salonā. Īpaši 3d panelis izskatījās ļoti moderns un novatorisks. Faktiski 3d panelis bija tas, kas noteica mūsu izvēli par labu pirkumam. Atkārtotajos salona apmeklējumos un sarunās ar tirdzniecības pārstāvi akcentējām 3d paneļa klātbūtni.
Pēc tam mēs saņēmām piedāvājumu pa e-pastu, pārbaudījām pamatinformāciju par pasūtījumu un veicām pirkumu.
Kad saņēmām automašīnu un sākām to iestatīt, mums radās daži jautājumi par tālruņa savienošanu ar multivides sistēmu utt. Pārdevējs laipni mums palīdzēja visu izdarīt.
Turklāt mēs nevarējām atrast, kā pārslēgt paneli uz 3d režīmu. Uz ko pārdevējs teica, ka "ir poga, vajag tikai pārslēgt. Jā, dažreiz ir problēmas, var būt nāksies pāpārinstalēt sistēmu". Kad mums nekas neizdevās, darbinieks solija, kā pats pārbaudīs 3d režīma pārslēgšanaš funkcionalitāti uz līdzīga auto salonā un atzvanīs.
Rezultātā saņēmām atbildi no pārdevēja - jūsu auto nav 3d paneļa opcijas, un vispār allure komplektācijā to nevarēja būt! Paskatieties specifikācijā, tur nav 3d paneļa un es nevarēju jums to pateikt, es runāju tikai par multimediju sistēmu, kura ir tāda pati kā gt versijā.
Protams, nekādas juridiskas pretenzijas pret uzņēmumu nevar būt. Juridiski viss ir pareizi.
Vienkārši ļoti uzmanīgi izlasiet katru specifikācijas rindu, pirms iegādājaties automašīnu no šī autodilera.
Pievienot komentāru