Amolat SIA - Servisa aukstā kvalitāte
Biju labot savu piekabes elektrību. Kā jau auKstas klases servisā bija pieraksts. Pēc pieraksta arī braucu un gribēju nodot savu auto ar piekabi remontā, jo nedega gabarīti. Es gaidīju 20 minūtes, lai atstātu atslēgas, jo svarīgāk bija pārdzenāt visas piekabes pa teritoriju, nekā pieņemt auto. Pēc atslēgu atdošanas elektriķim ar lielu vēderu un 2x par mazu kreklu, kur mega lielais vēders spiedās ārā devos uz savu biroju. Auto saņēmu pēc aptuveni 4h, kas ir diezgan ātri, cena arī bija pieņemam, bet kāds izskatījās auto salons - likās ka bija beigusies kartupeļu talka, jo viss salons bija brūniem dubļiem un atslēgas likās, ka ir izvilkas no bedres. Ok, nu autoservisos nav tā lielākā tīrība, bet ar to jau vēl nebeidzās, jo vēl bija jātiek ārā no teritorijas, kurai priekšā viens no mehāniķiem bija nolicis auto. Pēc 20 min viņš ieradās, cerēju jau kas brīnums ir noticis un es tikšu ārā, he bet nekā - viņš piegāja pie auto un atvēra durvis, bet pienāca menedžeris un sāka runāties. Tad kad es lūdzu vai nevarētu nobraukt malā man atbildēja - nu tač pagaidi 3 sekundes. Es biju domājis, ka ir kaut kādas klienta un pakalpojuma sneidzēja attiecības, jo es viņiem vēl nejutos kā čoms. Laps serviss :)
Komentāri (3)
njaaaaaaa
Jā, tada ir viņiem atieksme!
Tieši tā - darbs tiek izpildīts nekvalitatīvi - jābrauc vēlreiz, jābaksta ar pirkstu un jānorāda kas nav izdarīts un jāstāv klāt un jāskatās, lai pabeidz kā nākas! Radās priekstats, ka šāda darba izpildes forma šajā firmā tiek uzskatīta par normu! Es pat neizmantošu viņu piedāvātos bonusus, jo negribu nekādas darīšanas ar tik nenopietnu pakalpojumu sniedzēju, kas neciena savu klientu laiku un arī paši savu reputāciju!